Základní škola a mateřská škola Ždírec nad Doubravou

Vyhledávání na webu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Podzimní prázdniny
28
Podzimní prázdniny
29
Podzimní prázdniny
30
Burza středních škol u nás ve škole
Exkurze ve slévárně Nové Ransko
31
Preventivní program Jsme tým - pro žáky 3. tříd
1 2
3 4
Švihadlová výzva pro 1. stupeň
Soutěž Cihla k cihle - krajské kolo
5
Setkání žákovských parlamentů v Jihlavě
Kvalifikační florbalový turnaj - chlapci 6. a 7. ročník
6
Lední bruslení - 1. lekce
Exkurze třetích tříd - ekocentrum Horní Krupá
7
Krajské kolo Logické olympiády
8 9
10
Budeme soutěžit v informatice s Bobrem
11
Budeme soutěžit v informatice s Bobrem
Okresní kolo florbal chlapci
12
Budeme soutěžit v informatice s Bobrem
Vánoční fotografování prvního stupně
13
Budeme soutěžit v informatice s Bobrem
DEN S AI VE ŽDÍRCI NAD DOUBRAVOU
Florbalový turnaj dívek - 6. a 7. ročník
Lední bruslení - 2. lekce
Preventivní program 2. třídy - virtuální bezpečí
14
Budeme soutěžit v informatice s Bobrem
Promítání v kině ve Ždírci nad Doubravou
Podzimní diskotéka
15 16
17 18 19
Preventivní program 6. ročník - Etika třídního kolektivu
20
Třídní schůzky
Lední bruslení - 3. lekce
21 22 23
24 25
Lední bruslení - 4. lekce
26 27
Florbalový turnaj dívek - 8. a 9. ročník
Lední bruslení - 5. lekce
Florbalový turnaj dívek - 8. a 9. ročník
28
Návštěva Krajské knihovny - třída 4.B
29 30
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > ČEKÁ NÁS... > Budeme soutěžit v informatice s Bobrem

Budeme soutěžit v informatice s Bobrem



Datum konání:
10.11.2025
Datum ukončení:
14.11.2025

Více o Bobříku informatiky - https://www.ibobr.cz/

Hlavní soutěžní témata:

  • Algoritmy a programování
    (algoritmus, program, programovací jazyk, proměnné, cykly, funkce, parametry, rekurze, zapouzdření, dědění, OOP, optimalizace, vyhledávání, třídění, výpočet složitosti, logické operace)
  • Data, datové struktury a reprezentace
    (informace, binární, dekadická a hexadecimální reprezentace, řetězec, reprezentace čísla, pole, objekty, atributy, spojový seznam, fronta, zásobník, binární strom, kódování znaků, databáze, data mining, vývojové diagramy, fraktály, grafy, hashovací tabulka)
  • Procesy v PC a hardware
    (operační systémy, paralelní zpracování, periferní zařízení, zpracování obrazu a zvuku, HW procesy, priority, pole RAID, registry, plánování, zablokování, cyklus vyřizování - provádění, události, paměť, cloud computing, Turingův stroj)
  • Komunikace a sítě
    (klient - server pojetí, počítačové sítě, kryptografie, e-commerce, šifrování, bit parity, protokoly, topologie)
  • Interakce, systémy a sociální aspekt
    (klasifikace, grafické uživatelské prostředí, design, interakce, použití počítače, robotika, virus, etika, sociální aspekt)