Základní škola a mateřská škola Ždírec nad Doubravou

Vyhledávání na webu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Vánoční prázdniny
31
Vánoční prázdniny
1
Vánoční prázdniny
2
Vánoční prázdniny
3
Vánoční prázdniny
4
Vánoční prázdniny
5
Vánoční prázdniny
6
Vánoční prázdniny
7 8
Sběr papíru
9 10
Lyžařský kurz - 1. lekce
11 12
13
Třída s rozšířenou výukou už brzy u nás
14 15 16 17
Lyžařský kurz - 2. lekce
18 19
20 21
Beseda o školní zralosti dětí
22 23 24
Lyžařský kurz - 3. lekce
25 26
27
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
28
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
Přijímací zkoušky NANEČISTO
29
AI ve vzdělávání - seminář s Evou Nečasovou
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
30
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
31
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
Lyžařský kurz - 4. lekce
1
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
2
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Projekty > Projekt OPVK - Technické a jazykové dovednosti ve ždírecké škole

Projekt OPVK - Technické a jazykové dovednosti ve ždírecké škole



Investice do rozvoje vzdělávání
  • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
  • CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
  • Číslo výzvy: 57
  • IP oblasti podpory 1.1 - unit costs
  • Prioritní osa7.1, Počáteční vzdělávání
  • Oblast podpory7.1.1, Zvyšování kvality ve vzdělávání
  • Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/57.0407
  • Výše podpor: 494 099,- Kč

Projekt je zaměřen na podporu kurikulární reformy a výuku cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních.
Realizace: 1.9. 2015 - 31.12. 2015

Klíčové aktivity

  1. Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy.
  2. Rozvoj profesních dovedností učitelů pro výuku zaměřenou na zlepšování technických dovedností žáků základní školy.
  3. Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.
  4. Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.