Základní škola a mateřská škola Ždírec nad Doubravou

Vyhledávání na webu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Dopravní výchova ve 4. ročníku - třída 4.A
29 30 1 2
Volno pro žáky základní školy
Plavecký kurz - 1. lekce
3 4
5 6
Fotografování tříd a skupin
7 8 9
Volno pro žáky základní školy II.
Plavecký kurz - 2. lekce
10 11
12
Den otevřených dveří a Zápis do MŠ
Besídka pro maminky - tř. Sovičky
13
Besídka pro maminky - tř. Zajíčci + tř. Krtečci
14
Peče celá škola
Květinový den ve Ždírci nad Doubravou
Besídka pro maminky - tř. Medvídci + tř. Myšičky
15
Pojizdná učebna techniky
Besídka pro maminky - tř. Koťátka + tř. Veverky
16
Pojizdná učebna techniky
Plavecká kurz - 3. lekce
17 18
19
Cestopisná beseda
20 21 22 23
Plavecký kurz - 4. lekce
24 25
26
Výlet - tř. Veverek + tř. Soviček (Mini ZOO Bítovany)
Výlet - tř. Koťátka + tř. Myšičky (Záchranná stanice Pavlov)
27 28
Výlet - tř. Medvídci + tř. Krtečci + tř. Zajíčci (Babiččin dvoreček, Licibořice)
29 30
Plavecká kurz - 5. lekce
31 1
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Projekty > Projekt OPVK - Technické a jazykové dovednosti ve ždírecké škole

Projekt OPVK - Technické a jazykové dovednosti ve ždírecké škole



Investice do rozvoje vzdělávání
  • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
  • CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
  • Číslo výzvy: 57
  • IP oblasti podpory 1.1 - unit costs
  • Prioritní osa7.1, Počáteční vzdělávání
  • Oblast podpory7.1.1, Zvyšování kvality ve vzdělávání
  • Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/57.0407
  • Výše podpor: 494 099,- Kč

Projekt je zaměřen na podporu kurikulární reformy a výuku cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních.
Realizace: 1.9. 2015 - 31.12. 2015

Klíčové aktivity

  1. Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy.
  2. Rozvoj profesních dovedností učitelů pro výuku zaměřenou na zlepšování technických dovedností žáků základní školy.
  3. Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.
  4. Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.