Studie vestibulu školy

30.9.2013

Pro účely rekonstrukce a modernizace interiéru vstupních prostor Základní školy ve Ždírci nad Doubravou byla zpracována studie, která má za cíl navrhnout příjemný a účelný interiér jak pro žáky školy, jejich rodiče tak i pro veřejnost. Tyto prostory nejsou nyní plně využívány, slouží povětšinou jen jako průchozí komunikace nebo plochy bez dalšího funkčního využití.

Studie se zabývá místnostmi zádveří, vstupní halou, chodbami a částí se šatnami. Současný prostor zádveří je rozdělen na dvě části, které by mohly být propojeny a využity především pro prezentaci školy. Místo nynějšího skladu by mohla vzniknout místnost o historii školy s projekcí i o současnosti.

Vstupní hala by mohla být řešena jako variabilní prostor, který je možné upravit pro potřeby školy. V rohu místnosti se nachází část pro posezení nebo i malou výstavu, která je vyčleněna jinou podlahovou krytinou a zvýšeným podhledem.

Projekt je řešen ve dvou barevných variantách. První o poznání barevnější - varianta DUHA kombinuje přírodní materiál dřeva a barevnou škálu duhy na omítkách a šatnách. Druhá varianta -varianta LES bere svou inspiraci v historii města, které vzniklo na původně hustě zalesněném území. Tato varianta počítá s dřevěným obkladem sloupů a stěn, které představují kmeny stromů , a zeleným stropem jako korunami stromů.

Ve fotogalerii najdete obě varianty a budeme rádi, když si je prohlédnete. V nejbližší době připravíme na našich stránkách anketu a požádáme Vás o hlasování.

 

Ota Benc - ředitel školy

 

Kalendář akcí ZŠ

Kalendář akcí neobsahuje žádnou akci.

Kalendář akcí MŠ

Kalendář akcí neobsahuje žádnou akci.

Rychlé kontakty

Základní škola a Mateřská škola Ždírec nad Doubravou,
Chrudimská 77
   582 63 Ždírec nad Doubravou
561 111 444, 561 111 499
skola@skola.zdirec.cz
http://skola.zdirec.cz

IČ: 70909709
DIČ: CZ70909709
ID datové schránky: rv8mjef
Zjistit více K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.