Základní škola a mateřská škola Ždírec nad Doubravou

Vyhledávání na webu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
28
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
Přijímací zkoušky NANEČISTO
29
AI ve vzdělávání - seminář s Evou Nečasovou
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
30
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
31
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
POLOLETNÍ PRÁzdniny
Už se to chystá
Lyžařský kurz - 4. lekce
1
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
2
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
3
Nabídka lyžařského kurzu pro žáky 1. stupně
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
4
Nabídka lyžařského kurzu pro žáky 1. stupně
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
5
Nabídka lyžařského kurzu pro žáky 1. stupně
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
6
Nabídka lyžařského kurzu pro žáky 1. stupně
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
7
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
8 9
10 11
Divadélko Mrak
Výprava do zimního lesa
12 13 14 15 16
17
Masopustní týden
18
Masopustní týden
19
Masopustní týden
20
Masopustní týden
21
Masopustní týden
22 23
24 25
Logopedická depistáž - kontrola
26 27 28 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Poradenské pracoviště > Plán práce ŠPP

Plán práce ŠPP

Školní rok 2024/2025

členové:

  • Ota Benc - ředitel školy,
  • Miroslava Bažoutová - zástupkyně ředitele 
  • Martina Hojná - zástupkyně ředitele,
  • Josef Remeš - zástupce ředitele 
  • Eva Zajíčková Stloukalová - speciální pedagog,
  • Markéta Zrzavá - výchovná poradkyně,
  • Věra Josková - metodička prevence, koordinátorka žákovského parlamentu
  • Zuzana Bažoutová - zástupkyně ředitele MŠ,
  • Adéla Krawczyszyn - vedoucí školní družiny

Hlavní priority

  • WELLBEING - prostředí pro optimální rozvoj potenciálu každé osobnosti
  • Identifikace a účinná speciálně pedagogická podpora dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, Identifikace dětí a nastavení systému pedagogické intervence.
  • Systematická podpora nadaných dětí
  • Plánování a realizace preventivních, socializačních a adaptačních programů pro jednotlivce, menší i širší kolektivy
  • Kariérové poradenství, diagnostika a podpora dětí v mateřské škole
  • Podpora činnosti školního parlamentu

ŠPP se zabývá

Kariérové poradenství

  • Diagnostika (DVP, IST 2000R, Eysenkův osobnostní dotazník) - odpovídá šk. speciální pedagožka
  • Individuální schůzky s rodiči a žáky - školní speciální pedagožka, výchovná poradkyně
  • Návštěva vybraných firem - školní speciální pedagožka, výchovná poradkyně
  • Setkání se zástupci SŠ - Burza škol - výchovná poradkyně
  • Administrace a evidence přihlášek - výchovná poradkyně
  • Vytváření portfolia žáka - v systému Edookit uloženy výsledky diagnostiky, výsledky Scio testů, SCATE - ředitel školy

Adaptační kurzy

Adaptační kurz pro nové kolektivy 6. ročníků na začátku školního roku, popř. poslední den prázdnin - odpovídá třídní učitel, s pomocí školní speciální pedagožky

Práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, s výukovými a výchovnými problémy

  • Vytvoření IVP nebo podpůrného plánu – výchovná poradkyně, speciální pedagožka, ve spolupráci s třídním učitelem a asistentem pedagoga
  • Konzultace vyučujících, asistentů pedagoga se školní psycholožkou a se speciální pedagožkou podle potřeby v průběhu roku
  • Konzultační schůzka zákonných zástupců s vyučujícími dle aktuální situace (potřeby)
  • Metodická podpora vedení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pro vyučující i zákonné zástupce - speciální pedagožka, školní speciální pedagožka
  • Speciálně pedagogická a intervenční péče - speciální pedagožka, školní speciální pedagožka
  • Vyhledávání a podchycení výukových a adaptačních obtíží žáků - třídní učitel popř. jiný vyučující, speciální pedagožka, školní speciální pedagožka
  • Podání návrhů na vyšetření v PPP nebo na jiná odborná vyšetření - výchovná poradkyně

Prevence školního neúspěchu

  • Sledování a hodnocení vývoje a učení od MŠ - školní speciální pedagožka
  • Hodnocení školní zralosti - zajistí školní speciální pedagožka
  • Poskytování informací a rad zákonným zástupcům žáků s výukovými obtížemi - speciální pedagožka
  • Vyhledávání žáků s rizikem vzniku speciálně vzdělávacích potřeb
  • Vytváření plánů podpory a IVP - výchovná poradkyně, speciální pedagožka
  • Spolupráce rodičů, učitelů a žáků

Prevence rizikového chování žáků

Zajištění aktivit pro žáky jednotlivých ročníků - odpovídá metodička prevence

Využití školních speciálních pedagogů k mapování rizikového chování žáků a na základě zjištěných informací připravit preventivní programy. Programy budou upřesněny během podzimu 2024.

Pro jednotlivé ročníky jsou vybrána témata

Spolupráce

  • Kraj Vysočina
  • FOCUS Vysočiny
  • Policie ČR
  • MAS Podhůří Železných Hor

Témata zařazována aktuálně během celého školního roku.

ŠPP řeší aktuální situace průběžně během celého školního roku.