Základní škola a mateřská škola Ždírec nad Doubravou

Vyhledávání na webu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
28
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
Přijímací zkoušky NANEČISTO
29
AI ve vzdělávání - seminář s Evou Nečasovou
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
30
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
31
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
POLOLETNÍ PRÁzdniny
Už se to chystá
Lyžařský kurz - 4. lekce
1
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
2
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
3
Nabídka lyžařského kurzu pro žáky 1. stupně
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
4
Nabídka lyžařského kurzu pro žáky 1. stupně
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
5
Nabídka lyžařského kurzu pro žáky 1. stupně
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
6
Nabídka lyžařského kurzu pro žáky 1. stupně
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
7
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
8 9
10 11
Divadélko Mrak
12 13 14 15 16
17
Masopustní týden
18
Masopustní týden
19
Masopustní týden
20
Masopustní týden
21
Masopustní týden
22 23
24 25
Logopedická depistáž - kontrola
26 27 28 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Projekty > Projekt OPVK - Technické a jazykové dovednosti ve ždírecké škole

Projekt OPVK - Technické a jazykové dovednosti ve ždírecké škole



Investice do rozvoje vzdělávání
  • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
  • CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
  • Číslo výzvy: 57
  • IP oblasti podpory 1.1 - unit costs
  • Prioritní osa7.1, Počáteční vzdělávání
  • Oblast podpory7.1.1, Zvyšování kvality ve vzdělávání
  • Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/57.0407
  • Výše podpor: 494 099,- Kč

Projekt je zaměřen na podporu kurikulární reformy a výuku cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních.
Realizace: 1.9. 2015 - 31.12. 2015

Klíčové aktivity

  1. Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy.
  2. Rozvoj profesních dovedností učitelů pro výuku zaměřenou na zlepšování technických dovedností žáků základní školy.
  3. Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.
  4. Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém/německém/francouzském jazyce formou blended learningu.