Základní škola a mateřská škola Ždírec nad Doubravou

Vyhledávání na webu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24 25
Logopedická depistáž - kontrola
26 27 28
Zimní sportování prvního stupně
Masopustní karneval
1 2
3
Jarní prázdniny
4
Jarní prázdniny
5
Jarní prázdniny
6
Jarní prázdniny
7
Jarní prázdniny
8
Jarní prázdniny
9
Jarní prázdniny
10 11
Zahájení plaveckého výcviku
12 13 14 15 16
17 18 19
Školení první pomoci
20
Divadelní pohádka "O vytrvalém princi"
21
Maškarní rej - pořádá Spolek Přátelé školy
Vynášení Paní Zimy
22 23
24
Informační schůzka pro rodiče předškoláků
25 26
Den otevřených dveří základní školy
27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Projekty > Projekt OPVV - Kolegiální podpora – společná cesta k individuálnímu rozvoji pedagogů

Projekt OPVV - Kolegiální podpora – společná cesta k individuálnímu rozvoji pedagogů



OP Výzkum, vývoj a vzdělávání
  • Projekt je spolufinancován Evropskou unií
  • Název projektu: Kolegiální podpora – společná cesta k individuálnímu rozvoji pedagogů
  • Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000507
  • Žadatel projektu: Fakultní základní a mateřská škola při PedF UK, Barrandov II, Praha 5
  • Partneři projektu: H- mat o.p.s
  • Datum zahájení projektu: 1.1. 2017
  • Datum ukončení projektu: 31. 12. 2020

Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základních i mateřských škol a také na učitele – lektory. Hlavním smyslem projektu je umožnit učení pedagogů od sebe navzájem praktickou formou – kolegiální podporou. Mnozí pedagogové to přirozeně dělají, sdílejí zkušenosti, pomáhají si. S tímto projektem získají učitelé metodickou a finanční podporu a zároveň možnost zapojit se v míře podle svých možností a způsobem, který jim bude osobně vyhovovat.

V projektu chceme šířit Hejného metodu referenčním způsobem, na základě zájmu v souladu s naší běžnou praxí. Hlavní náplní je příprava lektorů, kteří provázejí další učitele rozvojem v profesní oblasti – tedy v Hejného metodě (ale v projektu máme mimo jiné zapojené i lektory kritického myšlení spolu s prvky kooperativního učení a lektorku splývavého čtení) s důrazem na metody učení pedagogů a sdílení mezi sebou – učení kolegiální podpoře. To zahrnuje konkrétně: náslechy, otevřené hodiny, hospitace, intervize, párovou výuku, společné dílny, natáčení a rozbor videí atd.

Základní škola a Mateřská škola Ždírec nad Doubravou se zapojuje do projektu v kolegiální podpoře v mateřské škole - 2 učitelky. Dále na prvním stupni - 2 učitelky a na druhém stupni - jeden učitel.