Základní škola a mateřská škola Ždírec nad Doubravou

Vyhledávání na webu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Vánoční prázdniny
31
Vánoční prázdniny
1
Vánoční prázdniny
2
Vánoční prázdniny
3
Vánoční prázdniny
4
Vánoční prázdniny
5
Vánoční prázdniny
6
Vánoční prázdniny
7 8
Sběr papíru
9 10
Lyžařský kurz - 1. lekce
11 12
13
Třída s rozšířenou výukou už brzy u nás
14 15 16 17
Lyžařský kurz - 2. lekce
18 19
20 21
Beseda o školní zralosti dětí
22 23 24
Lyžařský kurz - 3. lekce
25 26
27
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
28
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
Přijímací zkoušky NANEČISTO
29
AI ve vzdělávání - seminář s Evou Nečasovou
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
30
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
31
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
Lyžařský kurz - 4. lekce
1
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
2
Putovní výstava HEYDRICHIÁDA
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Projekty > Projekt OPVVV - Implementace Krajského akčního plánu Kraje Vysočina I - Učíme se ze života

Projekt OPVVV - Implementace Krajského akčního plánu Kraje Vysočina I - Učíme se ze života



OP Výzkum, vývoj a vzdělávání
  • Číslo výzvy: 02_16_034
  • Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_034/0008656
  • Název projektu: Učíme se ze života pro život
  • Výše podpory: 1 198 773,- Kč (partner ZŠ a MŠ ždírec nad Doubravou)
  • Žadatelem projektu je Kraj Vysočina a celková výše podpory čini 82 730 623,49 Kč.
  • Webové stránky projektu - www.ikapvysocina.cz
  • Realizace: 15.2. 2018 - 31.12. 2020

Základní škola a Mateřská škola je finančním partnerem projektu. Hlavním cílem projektu je zvýšení kvality a efektivity pedagogického působení učitelů směrem k výuce obohacené o využívání aktivizačních metod a posílené o prvky přenosu kompetencí do výuky předmětů, v jejímž rámci tyto kompetence učitelé běžně nerozvíjejí. Aktivity projektu se realizují ve školních letech 2018/19 a 2019/20.

Aktivity projektu

  1. využití vybraných aktivizačních nástrojů z portfolia k rozvoji
    1. kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě
    2. polytechnické výchovy (tzn. technických a přírodovědných kompetencí a EVVO/výchovy k udržitelnému rozvoji)
    3. kompetencí k utváření a řízení vlastní vzdělávací a profesní kariéry žáků – Součástí podpory je i proškolení pedagogů v metodách tvorby a úpravy foto/video záznamu výuky a zásadách jeho zveřejnění na webu (včetně GDPR)
  2. využití vybraných přenosových nástrojů z portfolia k rozvoji
    1. jazykových kompetencí v „nejazykových“ předmětech;
    2. ICT kompetencí mimo oborový předmět Informatika/Práce s počítačem;
    3. čtenářské gramotnosti v ostatních předmětech (mimo ČJ);
    4. matematické gramotnosti v ostatních předmětech (mimo M).
    5. Využití vybraného transferového nástroje v každé oblasti
  3. realizace zájmových kroužků v oblasti polytechnické výchovy a rozvoje podnikavosti, iniciativy a kreativity

Realizace projektových aktivit ve školním roce 2018/19

  1. Využití aktivizačních nástrojů
    V této aktivitě pracovalo celkem 8 aktivních učitelů a ve školním roce 2018/19 použili celkem 96 aktivizačních nástrojů a vytvořili 48 reflexivních zpráv ve všech třech oblastech. Aktivita se zaměřuje na žáky druhého stupně a měla dopad na více než 150 žáků
  2. Využití vybraných přenosových nástrojů z portfolia k rozvoji
    V této aktivitě pracovalo celkem 8 aktivních učitelů a ve školním roce 2018/19 použili celkem 46 aktivizačních nástrojů a vytvořili 22 reflexivních zpráv ve třech oblastech. Aktivita se zaměuje na žáky druhého stupně a měla dopad na více než 150 žáků
  3. Realizace zájmových kroužků
    Celkem šest učitelů druhého stupně realizovalo po celý školní rok celkem šest zájmových útvarů - Přírodovědný kroužek I. a II., Zábavné experimentování, První firma, Ktreativní technologie a Základy automatizace a robotiky. Celkem bylo realizováno více 144 hodin a v kroužích se prezentovalo více než 60 žáků.

V rámci projektu byly též pořízeny moderní vyučovací software Corinth a SketchUP , stavebnice Merkur, Teifoc a Arduino. Dále vybavení pro laboratorní měření Vernier.

Videogalerie z realizace aktivit A a B