Dobrý den,
vím, že cigaretový kouř nepochází z prostor školy. Nepsala bych, kdyby se to neopakovalo často. Děkuji za reakci. Jinak obdivuji, že při tak rozsáhlé rekonstrukci vše funguje tak jak má a nic chod školy nenarušuje. Jen ten kouř je asi nepříjemný.
Dobrý den Petře
cigaretový kouř je asi občas cítit. Nepochází určitě z prostor školy, ale ze staveniště. Zde asi dělníci kouří a zápach se přenáší někdy i do prostor školy, sousedících těsně se staveništěm. Objevuje se tehdy, když dochází k pohybu dělníků i v současných prostorech školy, kde probíhá výuka.
Požádám stavbyvedoucího, aby upozornil dělníky na tuto záležitost a vyzval je, aby nekouřili poblíž prostor, kde jsou žáci a zaměstnanci.
V této chvíli mohu konstatovat, že výuka není probíhající stavbou téměř narušována a to je dobře. Občasný zápach cigaretového kouře je nepříjemností, kterou doufám po dohodě omezíme.
Dobrý den,
již několikrát si mi doma syn stěžoval, že je po škole cítit cigaretový kouř od dělníků na stavbě školy. Nebylo by možné toto prověřit? Vím, že je venku zima, ale přeci jen by bylo fajn, kdyby mohli kouřit venku. Děkuji.
Dobrý den Romane
další Kulatý stůl plánujeme na únor 2019. Zápis z diskuze neprovádíme, ani to podle mého názoru není vhodné. Nicméně do listopadového článku v Našich Novinách uvádím takové krátké shrnutí.
Přikládám i zde:
"Tradiční diskusní shromáždění bylo tentokráte bohatší o milé hosty - RNDr. Evu Novákovou, zástupkyni ředitele Gymnázia ve Žďáře nad Sázavou, Mgr. Miloslava Pátka - učitele matematiky z Gymnázia Chotěboř a RNDr. Kamila Ubra vedoucího odboru školství mládeže a sportu Krajského úřadu Kraje Vysočina. V zasedací místnosti bylo téměř plno a diskuze byla bohatá, někdy trošku vyhrocená, ale kultivovaná a k věci. Pojetí, způsoby a výuka matematiky v základním a středním školství vyvolává spoustu otázek v odborných i politických kruzích a nelze se divit, že rodičovská veřejnost je zneklidněna někdy protichůdnými tvrzeními a činy. Zdá se, že nejen v matematice bude třeba udělat výraznou změnu v pohledu na vzdělávání v souvislosti s prudce se měnícím světem. Určitě to nebude jednoduché oprostit se od pohledů a metod, které fungovaly dříve, ale v dnešním světě již nemají opodstatnění. Debata pokračuje a těšíme se na další setkání."
.. chtěla jsem dodat, samozřejmně záleží i na našem přístupu a vzoru - pokud například rodiče budou kritizovat, shazovat učitele nebo někoho jiného před dětmi, tak se pak není se čemu divit, že děti nemají reskept a úctu... - ale to jen příklad...
Paní Marie, Váš příspěvek zde je velmi povzbuzující a hlavně poukazuje na to podstatné, co v dnešní době se tolik nedoceňuje a to sociální přístup dítěte k vrstevníkům a k dospělým, ať už je to respekt, úcta, slušné chování... V mnohém se máme co učit, mnohdy právě od dětí.
Vážení diskutující i sledující
omlouvám se za pozdní vyjádření k posledním diskuzním příspěvkům týkajících se teplotního "komfortu" v budově školy. Již v úterý, hned po reakci Míši, jsem vytvořil příspěvek, ale patrně jsem ho nepotvrdil a tudíž nezveřejnil.
Tedy ve zkratce. V pondělí 24.9. při prvním ostrém topení sezony, došlo k výpadku automatizovaného řízení vytápění a chybu se částečně podařilo vyřešit až kolem sedmé hodiny.Proto bylo v některých místnostech opravdu chladno, např. ve třídě 2. B to bylo nejhorší. Asi za hodinu se podařilo zvýšit teplotu na 20 stupňů celsia, což je hodnota odpovídající normě i běžnému teplotnímu standardu ve třídě. S trochou teplého čaje a při pohybových aktivitách dětí se podařilo vše bez úhony přežít. Bohužel situaci neulehčilo i nebývale chladné počasí. Ve třídách bylo slušně, ale ještě v úterý dopoledne bylo především na chodbách pavilonu 3 velmi chladno. Mezitím jsme se domluvili se stavební firmou na zakrytí všech míst, kde vnikal do pavilonu chladný vzduch. Ve středu bylo již vše v pořádku. Bohužel vytápění není po náročné letní rekonstrukci zcela v kondici a příští týden se bude dolaďovat systém automatické regulace.
Zatím tedy se tedy topení ovládá manuálně a bohužel je to někdy i za cenu topení "pánubohu do oken". Důkladně budeme sledovat i místa napojení nových konstrukcí, abychom co nejvíce zamezili tepelným ztrátám a topení poběží tak, aby byl zajištěn dostatečný teplotní komfort a neopakovala se situace ze začátku tohoto týdne. Předpokládáme, že do konce října dojde ke kompletnímu opláštění obou pavilonů a budeme připraveni na zimu. Je zřejmé, že bude čas od čas k narušení běžného fungování školy - hluk, úniky tepla, nefungující učebny atd. prosím všechny o trpělivost a pochopení. Věřím, že výsledek bude stát za to.
PETRA, 7.12.2018 10:09:05
Dobrý den,
vím, že cigaretový kouř nepochází z prostor školy. Nepsala bych, kdyby se to neopakovalo často. Děkuji za reakci. Jinak obdivuji, že při tak rozsáhlé rekonstrukci vše funguje tak jak má a nic chod školy nenarušuje. Jen ten kouř je asi nepříjemný.
Ota Benc, 6.12.2018 16:08:28
Dobrý den Petře
cigaretový kouř je asi občas cítit. Nepochází určitě z prostor školy, ale ze staveniště. Zde asi dělníci kouří a zápach se přenáší někdy i do prostor školy, sousedících těsně se staveništěm. Objevuje se tehdy, když dochází k pohybu dělníků i v současných prostorech školy, kde probíhá výuka.
Požádám stavbyvedoucího, aby upozornil dělníky na tuto záležitost a vyzval je, aby nekouřili poblíž prostor, kde jsou žáci a zaměstnanci.
V této chvíli mohu konstatovat, že výuka není probíhající stavbou téměř narušována a to je dobře. Občasný zápach cigaretového kouře je nepříjemností, kterou doufám po dohodě omezíme.
Děkuji za pochopení
Ota Benc
Petra, 6.12.2018 12:04:20
Dobrý den,
již několikrát si mi doma syn stěžoval, že je po škole cítit cigaretový kouř od dělníků na stavbě školy. Nebylo by možné toto prověřit? Vím, že je venku zima, ale přeci jen by bylo fajn, kdyby mohli kouřit venku. Děkuji.
Ota Benc, 24.10.2018 12:26:10
Dobrý den Romane
další Kulatý stůl plánujeme na únor 2019. Zápis z diskuze neprovádíme, ani to podle mého názoru není vhodné. Nicméně do listopadového článku v Našich Novinách uvádím takové krátké shrnutí.
Přikládám i zde:
"Tradiční diskusní shromáždění bylo tentokráte bohatší o milé hosty - RNDr. Evu Novákovou, zástupkyni ředitele Gymnázia ve Žďáře nad Sázavou, Mgr. Miloslava Pátka - učitele matematiky z Gymnázia Chotěboř a RNDr. Kamila Ubra vedoucího odboru školství mládeže a sportu Krajského úřadu Kraje Vysočina. V zasedací místnosti bylo téměř plno a diskuze byla bohatá, někdy trošku vyhrocená, ale kultivovaná a k věci. Pojetí, způsoby a výuka matematiky v základním a středním školství vyvolává spoustu otázek v odborných i politických kruzích a nelze se divit, že rodičovská veřejnost je zneklidněna někdy protichůdnými tvrzeními a činy. Zdá se, že nejen v matematice bude třeba udělat výraznou změnu v pohledu na vzdělávání v souvislosti s prudce se měnícím světem. Určitě to nebude jednoduché oprostit se od pohledů a metod, které fungovaly dříve, ale v dnešním světě již nemají opodstatnění. Debata pokračuje a těšíme se na další setkání."
S pozdravem a přáním pěkného dne
Ota Benc
Roman, 23.10.2018 22:37:40
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat, kdy bude další kulatý stůl a zda z minulého je nějaký výstup- zápis.
Děkuji Roman
benc, 23.10.2018 13:06:39
Dobrý den
výsledky dotazníkového šetření jsou zveřejněny na webu školy, odkaz poradenské pracoviště.
Konkrétně - https://skola.zdirec.cz/skolni-poradenske-pracoviste/mapa-skoly-2018
Přeji krásný den
Ota Benc
Maminka, 23.10.2018 10:41:37
Dobrý den, na jaře tohoto roku probíhalo - Dotazníkové šetření Mapa školy 2018. Jsou nebo budou zveřejněny výsledky? Děkuji za odpověď.
Lenka, 17.10.2018 10:34:32
.. chtěla jsem dodat, samozřejmně záleží i na našem přístupu a vzoru - pokud například rodiče budou kritizovat, shazovat učitele nebo někoho jiného před dětmi, tak se pak není se čemu divit, že děti nemají reskept a úctu... - ale to jen příklad...
Lenka, 17.10.2018 10:31:04
Paní Marie, Váš příspěvek zde je velmi povzbuzující a hlavně poukazuje na to podstatné, co v dnešní době se tolik nedoceňuje a to sociální přístup dítěte k vrstevníkům a k dospělým, ať už je to respekt, úcta, slušné chování... V mnohém se máme co učit, mnohdy právě od dětí.
benc, 29.09.2018 20:00:10
Vážení diskutující i sledující
omlouvám se za pozdní vyjádření k posledním diskuzním příspěvkům týkajících se teplotního "komfortu" v budově školy. Již v úterý, hned po reakci Míši, jsem vytvořil příspěvek, ale patrně jsem ho nepotvrdil a tudíž nezveřejnil.
Tedy ve zkratce. V pondělí 24.9. při prvním ostrém topení sezony, došlo k výpadku automatizovaného řízení vytápění a chybu se částečně podařilo vyřešit až kolem sedmé hodiny.Proto bylo v některých místnostech opravdu chladno, např. ve třídě 2. B to bylo nejhorší. Asi za hodinu se podařilo zvýšit teplotu na 20 stupňů celsia, což je hodnota odpovídající normě i běžnému teplotnímu standardu ve třídě. S trochou teplého čaje a při pohybových aktivitách dětí se podařilo vše bez úhony přežít. Bohužel situaci neulehčilo i nebývale chladné počasí. Ve třídách bylo slušně, ale ještě v úterý dopoledne bylo především na chodbách pavilonu 3 velmi chladno. Mezitím jsme se domluvili se stavební firmou na zakrytí všech míst, kde vnikal do pavilonu chladný vzduch. Ve středu bylo již vše v pořádku. Bohužel vytápění není po náročné letní rekonstrukci zcela v kondici a příští týden se bude dolaďovat systém automatické regulace.
Zatím tedy se tedy topení ovládá manuálně a bohužel je to někdy i za cenu topení "pánubohu do oken". Důkladně budeme sledovat i místa napojení nových konstrukcí, abychom co nejvíce zamezili tepelným ztrátám a topení poběží tak, aby byl zajištěn dostatečný teplotní komfort a neopakovala se situace ze začátku tohoto týdne. Předpokládáme, že do konce října dojde ke kompletnímu opláštění obou pavilonů a budeme připraveni na zimu. Je zřejmé, že bude čas od čas k narušení běžného fungování školy - hluk, úniky tepla, nefungující učebny atd. prosím všechny o trpělivost a pochopení. Věřím, že výsledek bude stát za to.
Ota Benc, ředitel