Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli bude i nadále probíhat ve škole sběr papíru, když se nyní za odevzdaný karton musí doplácet? V sousední ZŠ Krucemburk byl sběr již zrušen.
Dobré odpoledne, tolik zloby v posledním komentáři? Možná by stálo za úvahu zavést zpět zvonění, alespoň na začátku dne, jak mají malé děti - myslím např. v 1. třídě poznat, že by se měly zklidnit a přestat běhat po chodbách, když za chvíli začíná vyučování. Nevím, proč bylo zrušeno něco, co fungovalo, děkuji.
Vážený anonyme!
Jako matka dvou dětí, které navštěvují zdejší školu bych vám jenom chtěla říci,co tady píšetě za blbosti.
Řěšíte hodiny ve třídě?No to snad nemyslíte vážně.Můj bratr má dítě na jiné škole a do školy si nosí ručník,toaletní papír,čtvrtky na výtvarku,papíry na kopírování.Dále přispívají několik stovek na sdružení.To zde po nás nikdo nechce.
Jestli má vaše dítě potřebu sledovat hodiny tak mu zakupte hodinky na ruku.
A ještě jedna věc když se neumíte podepsat,tak jste asi do školy nikdy nechodil.Taky to tak vypadá.JanaK.
Dobrý den Anonyme
mám dojem, že diskuzi na toto téma jsme před nedávnem vedli. Ve škole po chodbách a v dalších prostorech je dostatek nástěnných hodin řízených rádiovým signálem napojeným na atomové hodiny. Spousta děti i dospělých vlastní svoje měření času
Pokud si učitelé či učitelky myslí, že další hodiny ve třídě nejsou potřeba, tak si je asi nepořídí. Pokud si myslíte, že to je problém, tak to řešte prosím s konkrétní osobou.
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat, proč nejsou v nových třídách hodiny? To už na to škola nemá peníze? Škola utrácí za nesmysly, ale důležité věci neřeší.
Milá babičko
Díky nové moderní technologii ve školní jídelně (multifunkční pánev, konvektomat) je možné rychle reagovat na vzniklou situaci a dle potřeby se dováří. Jídla se nevaří ve stejném objemu, řídíme se dle toho, jaká jídla strávníkům chutnají více či méně. Kuchařky tuto situaci sledují již od začátku školního roku, kdy jsme zahájili přípravu na tuto kampaň .
Při posledním výdeji jsou přebytky rozdány posledním strávníkům, kteří mají o přídavek zájem... a zatím se daří vařit opravdu s opravdu malými nevydanými zbytky.
Děkuji našim kuchařkám a vedoucí jídelny paní Ligmajerové, jak odpovědně přistupují k této záležitosti. Mají velkou zásluhu na tom , že se zatím daří naše myšlenky naplňovat. Nicméně nesmíme usnout na vavřínech, určitě je co zlepšovat. Mnohé děti ještě úplně nepochopily jak důležité je dát si na talíř, kolik potom sním... Je to jen jejich odpovědnost, co si vyberou a kolik jídla si vezmou na talíř. Moc nám pomůže, když jim rodiče i prarodiče tuto odpovědnost budou připomínat
Dobrý den, prosím o informaci. Dívám se na fotografii ze školní jídelny, je určitě v pořádku, že děti sní opravdu to, co si dají na talíř, tedy zbytky minimální. Ale co se tedy stane s jídle uvařeným, ale nevydaným, předpokládám, že se vaří v objemu stále stejně, podle počtu strávníků. Jak se zlikvidují přebytky a proč není fotografie také tohoto jídla, které musí přeci někde být, děkuji, babička
Dobrý den Jano a Renato
Janě děkuji za zajímavý tip. Zběžně jsem se díval a vypadá to docela zajímavě. S kolegyněmi a kolegy v MŠ i ZŠ to probereme a rozhodneme se, jakým způsobem tento program využít.
Souhlasím, že stravovací návyky se budují od narození a především v rodinách. V mateřské škole lze určitě mnoho pozitivního podpořit. Domnívám se, že by se měli učitelky, kuchařky a rodiče sejít k zásadní diskuzi o způsobech a možnostech stravování dětí v mateřské škole.
Ještě poznámku k Renatě. Situace v jídelně se zásadně nezmění, pokud děti samy nepřijmou odpovědnost. Ony rozhodují, kolik jídla potřebují na talíři mít, aby vše snědly s dobrým pocitem. Stačí si říci a paní kuchařky rády vyhoví a dají méně, a zrovna tak rády přidají, pokud si dítě přijde pro "nášup".
Dobrý den,
řetězec Albert již nějakou dobu nabízí ZŠ i MŠ vzdělávací program ZDRAVÁ PĚTKA.
Neuvažujete, že i naše škola by se mohla do tohoto, podle mého mínění, zajímavého projektu zapojit?
Program je zdarma a seznamuje žáky se zdravým životním stylem v oblasti stravy.
Komentář Xaverna s Grétou mě upřímně pobavil. Myslím, že tím chtěl autor hlavně říci, jak se tady řeší pouze škola a mateřská škola nikoli. Mateřská škola přeci bere obědy ze školní jídelny! Nevaří si sama sólo! Volba ze dvou jídel by byla asi s malými dětmi náročná, operovat s čipem, atd. Ale myslím si, že i malé tříleté dítě si dokáže říci, co chce na talíř. Zda papá masíčko, špenát, čočku, kolik chce knedlíků, že si chce přidat, atd. Ze školky by asi fotky kyblíčků se zbytky nebyly tak líbivé. Proč osvěta nezačíná už tam?
A odpověď syna na můj dotaz, jak to teď chodí ve školní jídelně, když si bere oběd? Prý furt stejně, dostanu nandaný jídlo a nikdo se mě neptá, co chci nebo kolik. Hezký den :)
Petra, 30.01.2020 05:20:21
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli bude i nadále probíhat ve škole sběr papíru, když se nyní za odevzdaný karton musí doplácet? V sousední ZŠ Krucemburk byl sběr již zrušen.
babička, 29.01.2020 16:29:19
Dobré odpoledne, tolik zloby v posledním komentáři? Možná by stálo za úvahu zavést zpět zvonění, alespoň na začátku dne, jak mají malé děti - myslím např. v 1. třídě poznat, že by se měly zklidnit a přestat běhat po chodbách, když za chvíli začíná vyučování. Nevím, proč bylo zrušeno něco, co fungovalo, děkuji.
Jana K., 27.01.2020 15:49:27
Vážený anonyme!
Jako matka dvou dětí, které navštěvují zdejší školu bych vám jenom chtěla říci,co tady píšetě za blbosti.
Řěšíte hodiny ve třídě?No to snad nemyslíte vážně.Můj bratr má dítě na jiné škole a do školy si nosí ručník,toaletní papír,čtvrtky na výtvarku,papíry na kopírování.Dále přispívají několik stovek na sdružení.To zde po nás nikdo nechce.
Jestli má vaše dítě potřebu sledovat hodiny tak mu zakupte hodinky na ruku.
A ještě jedna věc když se neumíte podepsat,tak jste asi do školy nikdy nechodil.Taky to tak vypadá.JanaK.
benc, 27.01.2020 13:24:48
Dobrý den Anonyme
mám dojem, že diskuzi na toto téma jsme před nedávnem vedli. Ve škole po chodbách a v dalších prostorech je dostatek nástěnných hodin řízených rádiovým signálem napojeným na atomové hodiny. Spousta děti i dospělých vlastní svoje měření času
Pokud si učitelé či učitelky myslí, že další hodiny ve třídě nejsou potřeba, tak si je asi nepořídí. Pokud si myslíte, že to je problém, tak to řešte prosím s konkrétní osobou.
Ota Benc, ředitel školy
Anonym, 23.01.2020 18:14:04
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat, proč nejsou v nových třídách hodiny? To už na to škola nemá peníze? Škola utrácí za nesmysly, ale důležité věci neřeší.
benc, 21.01.2020 16:16:24
Milá babičko
Díky nové moderní technologii ve školní jídelně (multifunkční pánev, konvektomat) je možné rychle reagovat na vzniklou situaci a dle potřeby se dováří. Jídla se nevaří ve stejném objemu, řídíme se dle toho, jaká jídla strávníkům chutnají více či méně. Kuchařky tuto situaci sledují již od začátku školního roku, kdy jsme zahájili přípravu na tuto kampaň .
Při posledním výdeji jsou přebytky rozdány posledním strávníkům, kteří mají o přídavek zájem... a zatím se daří vařit opravdu s opravdu malými nevydanými zbytky.
Děkuji našim kuchařkám a vedoucí jídelny paní Ligmajerové, jak odpovědně přistupují k této záležitosti. Mají velkou zásluhu na tom , že se zatím daří naše myšlenky naplňovat. Nicméně nesmíme usnout na vavřínech, určitě je co zlepšovat. Mnohé děti ještě úplně nepochopily jak důležité je dát si na talíř, kolik potom sním... Je to jen jejich odpovědnost, co si vyberou a kolik jídla si vezmou na talíř. Moc nám pomůže, když jim rodiče i prarodiče tuto odpovědnost budou připomínat
Děkuji za spolupráci
Ota Benc, ředitel školy
babička, 21.01.2020 10:07:29
Dobrý den, prosím o informaci. Dívám se na fotografii ze školní jídelny, je určitě v pořádku, že děti sní opravdu to, co si dají na talíř, tedy zbytky minimální. Ale co se tedy stane s jídle uvařeným, ale nevydaným, předpokládám, že se vaří v objemu stále stejně, podle počtu strávníků. Jak se zlikvidují přebytky a proč není fotografie také tohoto jídla, které musí přeci někde být, děkuji, babička
benc, 17.01.2020 08:05:25
Dobrý den Jano a Renato
Janě děkuji za zajímavý tip. Zběžně jsem se díval a vypadá to docela zajímavě. S kolegyněmi a kolegy v MŠ i ZŠ to probereme a rozhodneme se, jakým způsobem tento program využít.
Souhlasím, že stravovací návyky se budují od narození a především v rodinách. V mateřské škole lze určitě mnoho pozitivního podpořit. Domnívám se, že by se měli učitelky, kuchařky a rodiče sejít k zásadní diskuzi o způsobech a možnostech stravování dětí v mateřské škole.
Ještě poznámku k Renatě. Situace v jídelně se zásadně nezmění, pokud děti samy nepřijmou odpovědnost. Ony rozhodují, kolik jídla potřebují na talíři mít, aby vše snědly s dobrým pocitem. Stačí si říci a paní kuchařky rády vyhoví a dají méně, a zrovna tak rády přidají, pokud si dítě přijde pro "nášup".
Přeji všem krásný den
Ota Benc
Jana, 16.01.2020 18:42:44
Dobrý den,
řetězec Albert již nějakou dobu nabízí ZŠ i MŠ vzdělávací program ZDRAVÁ PĚTKA.
Neuvažujete, že i naše škola by se mohla do tohoto, podle mého mínění, zajímavého projektu zapojit?
Program je zdarma a seznamuje žáky se zdravým životním stylem v oblasti stravy.
Děkuji za odpověď a hezký den.
Renata, 16.01.2020 13:42:00
Komentář Xaverna s Grétou mě upřímně pobavil. Myslím, že tím chtěl autor hlavně říci, jak se tady řeší pouze škola a mateřská škola nikoli. Mateřská škola přeci bere obědy ze školní jídelny! Nevaří si sama sólo! Volba ze dvou jídel by byla asi s malými dětmi náročná, operovat s čipem, atd. Ale myslím si, že i malé tříleté dítě si dokáže říci, co chce na talíř. Zda papá masíčko, špenát, čočku, kolik chce knedlíků, že si chce přidat, atd. Ze školky by asi fotky kyblíčků se zbytky nebyly tak líbivé. Proč osvěta nezačíná už tam?
A odpověď syna na můj dotaz, jak to teď chodí ve školní jídelně, když si bere oběd? Prý furt stejně, dostanu nandaný jídlo a nikdo se mě neptá, co chci nebo kolik. Hezký den :)