Dobrý den, nevím proč by se této schůzky nemohly zúčastnit i rodiče z jiných tříd. S tímto nesouhlasím, ať řeknou svůj názor i ostatní. Hlavně se mi nelíbí, jak si někdo může dovolit o naší paní učitelce z 1.A myslet, že nedokáže učit děti matematice, chtěla bych vidět každého, koho by do toho hodily, bez pořádné praxe. A hlavně se nás nikdo neptal, zda chceme na této škole vyučovat matematiku podle profesora Hojného. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den všem diskutujícím i nahlížejícím
Opět si dovolím několik stručných vyjádření:
1. Schůzka třídy 1.a se týká samozřejmě pouze rodičů žáků třídy 1.a
2. Velice rád se setkám se všemi zájemci při diskuzi, co je to matematika, jak ji správně učit, že neexistuje normální a nenormální matematika atd. V rámci informačního systému Edookit a našem webu pozveme všechny občany na již druhý kulatý stůl o vzdělávání se soustředěním na matematiku.
Už se těším na debatu, matematika je totiž moje "srdeční" záležitost.
Přeji krásný májový víkend
Ota Benc
Myslím, že v první třídě je rozdíl mezi oběma metodami matematiky ještě zanedbatelný. Ale ve vyšších třídách to již znát je. Ale pokud v 6. třídě skládají kostičky, procvičují malou násobilku, nemají učebnice a mají stále jen něco vyhledávat na netu, tak to mi nepřijde jako dobrý základ pro střední skolu.
Dobrý den, nechtěla jsem původně vůbec reagovat, ale musím. Problémy s matematikou, dle mého, nejsou jenom v 1.A - i když u nás žádné velké problémy "zatím" nepociťujeme, ale i v ostatních třídách, jen se to takto nenafouklo. Ano, byla bych ráda za normální matematiku, ale napsat, že paní učitelka v 1.A nezvládla výuku bych teda napsat nedokázala. Děti z 1.A jsou schopné spočítat příklady bez krokoměru, bez počítání na prstech... A to, že dostanou jednou pětku z příkladu, není přece taková tragédie.
Dobrý den ještě jedná poznámka týkající se příspěvků k matematice podle pana profesora Hojného. Po domluvě s rodiči třídy 1.a proběhne ve čtvtek 22. května schůzka a zde si doufám vyjasníme veškeré otázky a připomínky. Určitě není vhodné se nyní a na tomto místě zabývat otázkou, zda paní učitelka zvládla nebo nezvládla výuku.
Fotografie z archivu - družstvo žáků TJ Tatran, stadion Letná Chotěboř:
stojící zleva: trenér Antonín Sedlák, Zdeněk Havlík, Miroslav Švanda, Jaroslav Novák, Vlastimil Ondráček, Jaroslav Culek, Antonín Jílek +, Zdeněk Mísař, trenér Bedřich Kovář
sedící zleva: ???, Jaroslav Černý, Jiří Vomela, Jaromír Hošek, Bedřich Kovář +, Jiří Málek +, Zdeněk Kasal, Jiří Čepl
Michal, 3.06.2014 07:46:46
Bude ještě v červnu sběr papíru?
Jan Martinec, 19.05.2014 20:21:37
Doplnění údajů k fotografii z roku 1966: vlevo sedící je Miloslav Štěrba, původem z Nového Studence.
Eva, 19.05.2014 09:02:27
Dobrý den, nevím proč by se této schůzky nemohly zúčastnit i rodiče z jiných tříd. S tímto nesouhlasím, ať řeknou svůj názor i ostatní. Hlavně se mi nelíbí, jak si někdo může dovolit o naší paní učitelce z 1.A myslet, že nedokáže učit děti matematice, chtěla bych vidět každého, koho by do toho hodily, bez pořádné praxe. A hlavně se nás nikdo neptal, zda chceme na této škole vyučovat matematiku podle profesora Hojného. Děkuji a přeji hezký den.
Ota Benc, 16.05.2014 08:14:23
Dobrý den všem diskutujícím i nahlížejícím
Opět si dovolím několik stručných vyjádření:
1. Schůzka třídy 1.a se týká samozřejmě pouze rodičů žáků třídy 1.a
2. Velice rád se setkám se všemi zájemci při diskuzi, co je to matematika, jak ji správně učit, že neexistuje normální a nenormální matematika atd. V rámci informačního systému Edookit a našem webu pozveme všechny občany na již druhý kulatý stůl o vzdělávání se soustředěním na matematiku.
Už se těším na debatu, matematika je totiž moje "srdeční" záležitost.
Přeji krásný májový víkend
Ota Benc
Hana, 15.05.2014 19:27:31
Mohou se té schůzky v 1.A zúčastnit i rodiče z ostatních prvních tříd nebo to bude vyhrazeno jen pro rodiče 1.A?
Petra, 15.05.2014 14:05:11
Myslím, že v první třídě je rozdíl mezi oběma metodami matematiky ještě zanedbatelný. Ale ve vyšších třídách to již znát je. Ale pokud v 6. třídě skládají kostičky, procvičují malou násobilku, nemají učebnice a mají stále jen něco vyhledávat na netu, tak to mi nepřijde jako dobrý základ pro střední skolu.
Lucie Štefáčková, 15.05.2014 12:08:06
Dobrý den, nechtěla jsem původně vůbec reagovat, ale musím. Problémy s matematikou, dle mého, nejsou jenom v 1.A - i když u nás žádné velké problémy "zatím" nepociťujeme, ale i v ostatních třídách, jen se to takto nenafouklo. Ano, byla bych ráda za normální matematiku, ale napsat, že paní učitelka v 1.A nezvládla výuku bych teda napsat nedokázala. Děti z 1.A jsou schopné spočítat příklady bez krokoměru, bez počítání na prstech... A to, že dostanou jednou pětku z příkladu, není přece taková tragédie.
Ota Benc, 15.05.2014 09:53:13
Dobrý den ještě jedná poznámka týkající se příspěvků k matematice podle pana profesora Hojného. Po domluvě s rodiči třídy 1.a proběhne ve čtvtek 22. května schůzka a zde si doufám vyjasníme veškeré otázky a připomínky. Určitě není vhodné se nyní a na tomto místě zabývat otázkou, zda paní učitelka zvládla nebo nezvládla výuku.
Hana, 14.05.2014 20:33:41
Jak to tak vypadá, tak problémy s matematikou jsou jen v 1.A? Je možné, že paní učitelka nezvládla výuku?
Jan Martinec, 11.05.2014 18:06:39
Fotografie z archivu - družstvo žáků TJ Tatran, stadion Letná Chotěboř:
stojící zleva: trenér Antonín Sedlák, Zdeněk Havlík, Miroslav Švanda, Jaroslav Novák, Vlastimil Ondráček, Jaroslav Culek, Antonín Jílek +, Zdeněk Mísař, trenér Bedřich Kovář
sedící zleva: ???, Jaroslav Černý, Jiří Vomela, Jaromír Hošek, Bedřich Kovář +, Jiří Málek +, Zdeněk Kasal, Jiří Čepl