Podle mne je blbost aby starsi pocitovali zodpovednost za mladsi.chodi do skolky aby se tam neco naucili a hrat si a ne starat se a prizpusobovat se mensim.je pekne ze mrnousove se neco nauci od starsich ale tym to nic neda.protoze na ukor mensich nemuzou nic jineho.jsou to deti a ne chuvi co se staraj o male deti.
Dobrý den Věro
zaručili jsme se domluvenou cenu udržet a to platí. Předpokládáme, že případných odstoupení bude jen opravdu málo a drtivá většina uživatelů dodrží dohodnutá pravidla a postupy.
Přeji všem hodně trpělivost při zdolávání "anglických" překážek
Dobrý den, chtěla bych tímto velmi poděkovat pěveckému sboru Vaší školy a paní učitelce Hojné (i té druhé doprovázející na varhany) za překrásný zážitek ze sobotního vystoupení v kostele ve Studenci. Nechce se věřit, že takového výkonu je schopný školní sbor. Hodně sil a úspěchů, paní učitelky i vám zpěváčkům.
Dobrý den Jano
děkuji Vám za velmi zajímavý a konstruktivní názor. Probereme situaci ve školce a pokusíme se hledat nějaké řešení, jak navrhujete - asistentku učitelky v mateřské škole. Ještě k té různorodosti - nacházím zde jeden pozitivní prvek. Podle mého názoru je to možnost a příležitost pro děti navzájem kooperovat. Tedy pomáhat si, učit se od sebe, cítit jistou zopdověnost u těch starších a nopak u mladších vidět "vzor" přímo v dětském kolektivu. Jsem si vědom, že to není jednoduché zorganizovat, a že to neodpovídá zažitým představám o tom, jak má fungovat předškolní zařízení.
Věřím, že ve spolupráci s rodiči najdeme optimální řešení.
Ještě jednou děkuji a přeji krásný zářijový den
pročítala jsem si diskuze v rámci MŠ. Bylo řečeno, že dnes se doporučuje vytvářet věkově různorodé skupiny dětí. V pořádku, ale jak moc různorodé? Jak se má paní učitelka adekvátně věnovat dětem starším dvou let ( některé s plínkami a učící se na nočník ) a dětem 4-5 let v jedné třídě? Snad každý má představu o nárocích a potřebách různě starých dětí. Nebylo by k zamyšlení mladší děti sloučit do jedné třídy s dvěmi pí. učitelkami (případně jinou paní učitelkou třeba dotovanou ÚP)? Děti by měly svůj klid a pohodu. Určité věci by se jim mohly k jejich věku poupravit ( jako délka vycházek a odpočinku, druh zábavy atd.) Jsou to opravdu malé děti, tak proč jim to nezkusit zpříjemnit a pí. učitelkám umožnit s dětmi pracovat tak jak jejich věk vyžaduje...děkuji všem za názory a přeji Vám příjemný den.
andrea, 6.10.2014 19:37:28
Podle mne je blbost aby starsi pocitovali zodpovednost za mladsi.chodi do skolky aby se tam neco naucili a hrat si a ne starat se a prizpusobovat se mensim.je pekne ze mrnousove se neco nauci od starsich ale tym to nic neda.protoze na ukor mensich nemuzou nic jineho.jsou to deti a ne chuvi co se staraj o male deti.
Ota Benc, 1.10.2014 14:39:35
Dobrý den Věro
zaručili jsme se domluvenou cenu udržet a to platí. Předpokládáme, že případných odstoupení bude jen opravdu málo a drtivá většina uživatelů dodrží dohodnutá pravidla a postupy.
Přeji všem hodně trpělivost při zdolávání "anglických" překážek
Ota Benc
Věra, 1.10.2014 13:20:46
Dobrý den, co když někdo z Výuky anglického jazyka odstoupí? Budou se peníze rozpočítávat jinak? děkuji za odpověd Věra
Jarka, 28.09.2014 18:46:13
Dobrý den, chtěla bych tímto velmi poděkovat pěveckému sboru Vaší školy a paní učitelce Hojné (i té druhé doprovázející na varhany) za překrásný zážitek ze sobotního vystoupení v kostele ve Studenci. Nechce se věřit, že takového výkonu je schopný školní sbor. Hodně sil a úspěchů, paní učitelky i vám zpěváčkům.
Jana, 20.09.2014 06:50:06
Dobrý den. Logo je pěkné. A také děkuji za vše, co děláte pro školu. J.
Lucie Štefáčková, 19.09.2014 21:39:37
Dobrý den, to logo je úžasné. "Praští" do očí hned, jakmile se otevře stránka školy.
Ota Benc, 16.09.2014 13:25:55
Dobrý den Tomáši
gratuluji, zásah. Opravdu vtipná a trefná připomínka.
Mějte se krásně
Ota Benc
Tomáš, 16.09.2014 11:57:44
Dobrý den pane řediteli, webové stránky jsou hezké, jen si ale říkám... neměla by ta sova na obrázku mít místo evidentně papírové knihy TABLET? :-)
Ota Benc, 16.09.2014 08:09:22
Dobrý den Jano
děkuji Vám za velmi zajímavý a konstruktivní názor. Probereme situaci ve školce a pokusíme se hledat nějaké řešení, jak navrhujete - asistentku učitelky v mateřské škole. Ještě k té různorodosti - nacházím zde jeden pozitivní prvek. Podle mého názoru je to možnost a příležitost pro děti navzájem kooperovat. Tedy pomáhat si, učit se od sebe, cítit jistou zopdověnost u těch starších a nopak u mladších vidět "vzor" přímo v dětském kolektivu. Jsem si vědom, že to není jednoduché zorganizovat, a že to neodpovídá zažitým představám o tom, jak má fungovat předškolní zařízení.
Věřím, že ve spolupráci s rodiči najdeme optimální řešení.
Ještě jednou děkuji a přeji krásný zářijový den
Ota Benc
Jana, 15.09.2014 20:36:41
Dobrý den,
pročítala jsem si diskuze v rámci MŠ. Bylo řečeno, že dnes se doporučuje vytvářet věkově různorodé skupiny dětí. V pořádku, ale jak moc různorodé? Jak se má paní učitelka adekvátně věnovat dětem starším dvou let ( některé s plínkami a učící se na nočník ) a dětem 4-5 let v jedné třídě? Snad každý má představu o nárocích a potřebách různě starých dětí. Nebylo by k zamyšlení mladší děti sloučit do jedné třídy s dvěmi pí. učitelkami (případně jinou paní učitelkou třeba dotovanou ÚP)? Děti by měly svůj klid a pohodu. Určité věci by se jim mohly k jejich věku poupravit ( jako délka vycházek a odpočinku, druh zábavy atd.) Jsou to opravdu malé děti, tak proč jim to nezkusit zpříjemnit a pí. učitelkám umožnit s dětmi pracovat tak jak jejich věk vyžaduje...děkuji všem za názory a přeji Vám příjemný den.