Dobrý večer, také patřím k zastáncům matematiky podle profesora Hejného. Je pojata zábavnou formou, mé dítě určitě baví. Pod vedením učitele si děti na všechno mají přijít sami a to je to cenné.
Dobrý den,
Také nemáme žádné problémy s tímto logickým přístupem k matematice. Dcera jí zvládá bez problémů. Nám, jako rodičům se tento přístup líbí a dává smysl. Děkujeme škole za posun dopředu. Jak v matematice tak i v celkovém přístupu ke vzdělávaní a výchově dětí v 21. století. Olga.
Dobrý den, já se musím matematiky prožitkem zastat. Mám dceru v první třídě, plynule sčítá a odečitá do 20, baví jí logické úkoly, celkově jí tato matematika moc baví a sedí jí, nemá s ní žádný problém. Do které třídy chodí vaše děti, naše do 1.B.
Dobrý den ,souhlasím stím aby se tato matematika zrušila ,ze začátku to byla sranda ale tedka už nám to začíná docela stěžovat a nepříde mi zrovna jako přínos pro děti ,jen je to mate a to nemluvím otom co přide potom,píšeme ukol ,spíše rodiče a pak je další ukol to vysvětlit těm dětem no chci aby se naučili počítat jako my všichni a ne takové novinky ,pouze máme v hlavě zmatky a pak je zbytečný tlak na děti ,jsem pro novinky ale toto ne ,někdo má v sobě logiku ale jsou mezi námi iti kteří stímto bojujem ...prosím něco stím udělat Eva
Dobrý, tak tady čtu příspěvky ohledně matematiky a musím také nesouhlasit s touto výukou. Mám syna v první třídě, byl nemocný a museli jsme matematiku dopisovat doma, no co vám budu povídat, děs a hrůza. Syn mi brečel, že tomu vůbec nerozumí a já se musím přiznat, že nad příklady taky dlouho přemýšlím a už párkrát se nám stalo, že jsme psali, že nerozumíme zadání, tak kde to jsme. Je potřeba, aby se děti naučili počítat a né aby brečeli u obyčejných počtů. Doufám, že se to brzy změní, děkuji a přeji krásný den Eva
Dobrý den,nesouhlasím s vyučováním matematiky podle nakladatelství Fraus,mám dceru ve škole jí to moc,moc baví!Ale s tou matematikou se pereme,ze začátku srandička,ale ke konci to docela přiostřilo,dcera má v hlavě guláš,nad úkolem není problém sedět 2hod.,doma nám vše vychází a přijde do školy a vše je jinak tak ona popadne gumu a vše vygumuje a opraví si to(je tohle normální,kde to jsme).Myslím si,že by jsme těm prvnáčkům měly vše zjednodušit!!!Milé maminky a tatinkové koukaly jste se co nás čeká v dalších ročnících já to vím a předem se chytám za hlavu je to běs a hrůza,týkat se nás to bude všech tak s tím musíme něco dělat,kdytˇ to jsou naše milované dětičky a za ně jsme ochotni se i poprat.Krasný den Mirka
Dobrý den vespolek
rád bych reagoval na vyjádření Ivy Němcové, Petry a Lenky, které se týkalo výuky matematiky v první třídě. Jsem přesvědčen, že model výuky podle metody profesora M. Hejného je velice dobrý a odpovídá modernímu pojetí vzdělávání jako celku. Jsem přesvědčen, že jsme udělali krok správným směrem. Rozumím též obavám a nejistotě některých rodičů. Rád bych je i totuto formou pozval na návštěvu školy, kde bychom mohli o konkrétních nejasnostech diskutovat a hledat společná řešení.
Děkuji za pochopení a přeji krásné májové dny
dobrý den, mám dceru v první třídě a problémy samozřejmě jsou.Když už jsou v první třídě, co můžeme očekávat v dalších ročnících?A to si uvědomte,že se to týká všech dětí na ZŠ Ždírec nad Doubravou.Je potřeba jednat rychle.Iva Němcová
Dobrý den, i mě se zdá, že matematika začíná být dost složitá. S některými příklady jsem měla co dělat, než jsem vůbec přišla na způsob řešení, natož ti malí prvňáčky... Myslím, že i ostatní rodiče mají podobný názor (řešilo se na třídní schůzce). Prosím o vyjádření
Dobrý den, chtěla bych vědět,zda je možné od září zrušit "úžasnou Frausovu matematiku".Já i ostatní rodiče se kterými jsem mluvila nejsme s touto metodou vůbec spokojený.Není možné aby děti,které paní učitelky ve školce naučí počítat a sčítat do 10 s tím měli na konci roku problém,protože jsou zbytečně zatěžovány krokoměrem,který se minul účinkem.Zbytečně jim plete hlavy.
První třída je pro ně plná změn a měli by to mít co nejlehčí,naučit se číst,psát počítat.Je to základ pro celý jejich život,ať budou doktoři nebo zametat chodníky,pro rohlíky si půjdou všichni a jestliže budou mít problém spočítat kolik stojí 2 rohlíky z hlavy,tak je asi někde chyba.A my jako rodiče jsme za to zodpovědní a chceme pro své děti to nejlepší.
co vím,v jiném městě,kde byla před lety zavedena taky tato metoda se na další rok na přání rodičů zrušila.
Děkuji
Monika, 1.05.2014 22:50:46
Dobrý večer, také patřím k zastáncům matematiky podle profesora Hejného. Je pojata zábavnou formou, mé dítě určitě baví. Pod vedením učitele si děti na všechno mají přijít sami a to je to cenné.
Olga, 1.05.2014 20:22:12
Dobrý den,
Také nemáme žádné problémy s tímto logickým přístupem k matematice. Dcera jí zvládá bez problémů. Nám, jako rodičům se tento přístup líbí a dává smysl. Děkujeme škole za posun dopředu. Jak v matematice tak i v celkovém přístupu ke vzdělávaní a výchově dětí v 21. století. Olga.
Hana, 1.05.2014 10:18:25
Dobrý den, já se musím matematiky prožitkem zastat. Mám dceru v první třídě, plynule sčítá a odečitá do 20, baví jí logické úkoly, celkově jí tato matematika moc baví a sedí jí, nemá s ní žádný problém. Do které třídy chodí vaše děti, naše do 1.B.
Eva, 30.04.2014 16:08:46
Dobrý den ,souhlasím stím aby se tato matematika zrušila ,ze začátku to byla sranda ale tedka už nám to začíná docela stěžovat a nepříde mi zrovna jako přínos pro děti ,jen je to mate a to nemluvím otom co přide potom,píšeme ukol ,spíše rodiče a pak je další ukol to vysvětlit těm dětem no chci aby se naučili počítat jako my všichni a ne takové novinky ,pouze máme v hlavě zmatky a pak je zbytečný tlak na děti ,jsem pro novinky ale toto ne ,někdo má v sobě logiku ale jsou mezi námi iti kteří stímto bojujem ...prosím něco stím udělat Eva
Eva, 30.04.2014 11:53:11
Dobrý, tak tady čtu příspěvky ohledně matematiky a musím také nesouhlasit s touto výukou. Mám syna v první třídě, byl nemocný a museli jsme matematiku dopisovat doma, no co vám budu povídat, děs a hrůza. Syn mi brečel, že tomu vůbec nerozumí a já se musím přiznat, že nad příklady taky dlouho přemýšlím a už párkrát se nám stalo, že jsme psali, že nerozumíme zadání, tak kde to jsme. Je potřeba, aby se děti naučili počítat a né aby brečeli u obyčejných počtů. Doufám, že se to brzy změní, děkuji a přeji krásný den Eva
Mirka, 30.04.2014 11:28:33
Dobrý den,nesouhlasím s vyučováním matematiky podle nakladatelství Fraus,mám dceru ve škole jí to moc,moc baví!Ale s tou matematikou se pereme,ze začátku srandička,ale ke konci to docela přiostřilo,dcera má v hlavě guláš,nad úkolem není problém sedět 2hod.,doma nám vše vychází a přijde do školy a vše je jinak tak ona popadne gumu a vše vygumuje a opraví si to(je tohle normální,kde to jsme).Myslím si,že by jsme těm prvnáčkům měly vše zjednodušit!!!Milé maminky a tatinkové koukaly jste se co nás čeká v dalších ročnících já to vím a předem se chytám za hlavu je to běs a hrůza,týkat se nás to bude všech tak s tím musíme něco dělat,kdytˇ to jsou naše milované dětičky a za ně jsme ochotni se i poprat.Krasný den Mirka
Ota Benc, 30.04.2014 11:26:54
Dobrý den vespolek
rád bych reagoval na vyjádření Ivy Němcové, Petry a Lenky, které se týkalo výuky matematiky v první třídě. Jsem přesvědčen, že model výuky podle metody profesora M. Hejného je velice dobrý a odpovídá modernímu pojetí vzdělávání jako celku. Jsem přesvědčen, že jsme udělali krok správným směrem. Rozumím též obavám a nejistotě některých rodičů. Rád bych je i totuto formou pozval na návštěvu školy, kde bychom mohli o konkrétních nejasnostech diskutovat a hledat společná řešení.
Děkuji za pochopení a přeji krásné májové dny
Ota Benc
Iva Němcová, 30.04.2014 10:09:41
dobrý den, mám dceru v první třídě a problémy samozřejmě jsou.Když už jsou v první třídě, co můžeme očekávat v dalších ročnících?A to si uvědomte,že se to týká všech dětí na ZŠ Ždírec nad Doubravou.Je potřeba jednat rychle.Iva Němcová
Petra, 30.04.2014 09:15:37
Dobrý den, i mě se zdá, že matematika začíná být dost složitá. S některými příklady jsem měla co dělat, než jsem vůbec přišla na způsob řešení, natož ti malí prvňáčky... Myslím, že i ostatní rodiče mají podobný názor (řešilo se na třídní schůzce). Prosím o vyjádření
Lenka, 30.04.2014 09:07:57
Dobrý den, chtěla bych vědět,zda je možné od září zrušit "úžasnou Frausovu matematiku".Já i ostatní rodiče se kterými jsem mluvila nejsme s touto metodou vůbec spokojený.Není možné aby děti,které paní učitelky ve školce naučí počítat a sčítat do 10 s tím měli na konci roku problém,protože jsou zbytečně zatěžovány krokoměrem,který se minul účinkem.Zbytečně jim plete hlavy.
První třída je pro ně plná změn a měli by to mít co nejlehčí,naučit se číst,psát počítat.Je to základ pro celý jejich život,ať budou doktoři nebo zametat chodníky,pro rohlíky si půjdou všichni a jestliže budou mít problém spočítat kolik stojí 2 rohlíky z hlavy,tak je asi někde chyba.A my jako rodiče jsme za to zodpovědní a chceme pro své děti to nejlepší.
co vím,v jiném městě,kde byla před lety zavedena taky tato metoda se na další rok na přání rodičů zrušila.
Děkuji