Dobrý den, prosím, mohl by mi nějaký rodič dát echo, jak to vypadá s matematikou v 6.B, se sepsanou peticí a tak? Děkuji 13Dori zavináč gmail tečka com
Přesně konec třetí třídy a z matematiky nic neumí i když má samé jedničky. Nejde mu násobení, poslední dobou začíná mít problémy i v sčítání, ale hlavně že NAŠE ŠKOLA MUSÍ MÍT TUHLE TRAPNOU MATEMATIKU
Dobrý den maminko
žáci letos skutečně dostanou vysvědčení už 22. června 2018. Závěrečná konference je plánovaná na 14. června a tento den bude dokončena závěrečná klasifikace.
Dobrý den, pane řediteli,
prosím Vás, abyste zde napsal, ke kterému datu musí všichni učitelé uzavřít známky za toto pololetí
vzhledem k tomu, že žáci dostanou vysvědčení již 22.6.2018.
Předem Vám děkuji za odpověď.
- plošné zavádění jakékoli metody je mimořádně škodlivé; svědčí o tom dlouhodobé zkušenosti od nás i ze zahraničí
- tzv. Hejného metoda (prezentovaná na webu, v učebnicích a příručkách pro učitele) prohlubuje závislost učitelů na jednotných metodických pokynech a návodech
- je zásadně nesprávné a škodlivé trivializovat roli odborné zdatnosti učitele v daném předmětu a spoléhat jen na pedagogické dovednosti
Zrovna teď násobíme pod sebe. Na konci třetí třídy neumí malou násobilku zpaměti a je úplně v koncích. Je schopen si napsat pět sedmiček pod sebe a sčítat je. Hlavně že ví, že dvě myši jsou jedna kočka. Poraďte mi prosím, vážení zastánci této úžasné metody, kde je chyba? Podotýkám, že z matematiky nosí takřka samé jedničky, takže blbej asi nebude. Alespoň podle známek ne.
Souhlasím s Petrem.
Úroveň dnešního školství je tristní. Pomalu v každé třídě nějaký asistent, nejlépe rodič slabšího jedince bez vzdělání apod. Nepamatuji si za dob svého vzdělávání, že by ve třídě byl někdo jiný než žáci a učitel.
Dnešní doba- samá práva, ale povinnosti nikdo už nemá. Nejlépe nadávat a stěžovat si na učitele před dítětem.
Dříve to bylo jedodušší, normální jedinci na ZŠ, slabší jedinci zvláštní školy. To bohužel dnes záleží na rodičích, kteří radši budou svému slabšímu jedinci dělat asistenta a kolem tohoto dítka bude každý našlapovat po špičkách.
Co se týče metody Hejného, pokud se to rodičům nelíbí, mají plné právo dítě umístit do škol v okolních vesnicích, kde se vyučuje normální matematika a vyřešit tento problém, který se brečením a pomlouváním této metody na tomto webu stejně nijak nevyřeší, protože konečné rozhodnutí je jen a jen na řediteli, který evidentně za touto metodou stojí.
Milý Petře, mícháte jablka s hruškami a pletete si pojmy s dojmy a snad ani nemůžete mít děti, když toto vypustíte do příspěvku. To, že má nějaké dítě poruchy učení či chování, nutně neznamená, že nemá co dělat v běžné škole (ve Ždírci a okolí výběrové a soukromé školy navíc jaksi chybí). Velmi často jsou toto děti s vysokým intelektem, které, po tom, co protrpí a přetrpí školský systém a posměšky takových jako vy, jsou v životě úspěšné a dokazují, že porucha učení není nemoc.
"Rodič" zde požaduje "normální" matematiku, kterou se děti naučí a kterou chtějí. "Normální" děti se naučí COKOLIV a zvládnou i činit rozumná rozhodnutí a volby. Ale v době inkluze, kdy se postupně všechny základní školy stávají praktickými, se mnoho dětí není schopno naučit nic. Ať normálního či nenormálního. Matematiku či cokoliv jiného. V každé třídě běžné základní školy (nemluvím o školách výběrových, soukromých apod.) je několik žáků, kteří učivo nejsou schopni zvládnout v běžné lhůtě a přiměřeném tempu. A nikdy nebudou. Tyto děti brzdí vzdělávání druhých, kteří učivo zvládnou a úroveň dětí je čím dál tím horší. Chování je také čím dál tím horší - když je v běžné třídě několik adeptů na praktickou školu, žáci s mentální retardací, dětí s poruchou chování, učení, dyslektici a nevychovanci. Mají se snad školy ptát na volby těchto dětí? Nebo jejich rodičů? Nelze pouze vinit jednu stranu, školy, učivo,učitele.
Dobromila, 19.05.2018 19:46:58
Dobrý den, prosím, mohl by mi nějaký rodič dát echo, jak to vypadá s matematikou v 6.B, se sepsanou peticí a tak? Děkuji 13Dori zavináč gmail tečka com
Ajá, 16.05.2018 13:18:00
Přesně konec třetí třídy a z matematiky nic neumí i když má samé jedničky. Nejde mu násobení, poslední dobou začíná mít problémy i v sčítání, ale hlavně že NAŠE ŠKOLA MUSÍ MÍT TUHLE TRAPNOU MATEMATIKU
benc, 15.05.2018 09:32:57
Dobrý den maminko
žáci letos skutečně dostanou vysvědčení už 22. června 2018. Závěrečná konference je plánovaná na 14. června a tento den bude dokončena závěrečná klasifikace.
Přeji krásný den
Ota Benc
maminka, 14.05.2018 20:36:24
Dobrý den, pane řediteli,
prosím Vás, abyste zde napsal, ke kterému datu musí všichni učitelé uzavřít známky za toto pololetí
vzhledem k tomu, že žáci dostanou vysvědčení již 22.6.2018.
Předem Vám děkuji za odpověď.
Janek Wagner, 17.04.2018 07:31:24
Materiály z konference Nové metody ve výuce matematiky? naleznete na http://www.pedagogicke.info/2018/04/z-konference-nove-metody-ve-vyuce_17.html. Stanovisko organizátorů konference pak na http://www.pedagogicke.info/2018/04/stanovisko-organizatoru-konference-nove.html:
Odborné posouzení Hejného metody výuky matematiky
Jsme přesvědčeni, že:
- plošné zavádění jakékoli metody je mimořádně škodlivé; svědčí o tom dlouhodobé zkušenosti od nás i ze zahraničí
- tzv. Hejného metoda (prezentovaná na webu, v učebnicích a příručkách pro učitele) prohlubuje závislost učitelů na jednotných metodických pokynech a návodech
- je zásadně nesprávné a škodlivé trivializovat roli odborné zdatnosti učitele v daném předmětu a spoléhat jen na pedagogické dovednosti
Martin, 10.04.2018 19:54:01
Zrovna teď násobíme pod sebe. Na konci třetí třídy neumí malou násobilku zpaměti a je úplně v koncích. Je schopen si napsat pět sedmiček pod sebe a sčítat je. Hlavně že ví, že dvě myši jsou jedna kočka. Poraďte mi prosím, vážení zastánci této úžasné metody, kde je chyba? Podotýkám, že z matematiky nosí takřka samé jedničky, takže blbej asi nebude. Alespoň podle známek ne.
děda, 5.04.2018 18:21:45
Souhlasím s Petrem.
Úroveň dnešního školství je tristní. Pomalu v každé třídě nějaký asistent, nejlépe rodič slabšího jedince bez vzdělání apod. Nepamatuji si za dob svého vzdělávání, že by ve třídě byl někdo jiný než žáci a učitel.
Dnešní doba- samá práva, ale povinnosti nikdo už nemá. Nejlépe nadávat a stěžovat si na učitele před dítětem.
Dříve to bylo jedodušší, normální jedinci na ZŠ, slabší jedinci zvláštní školy. To bohužel dnes záleží na rodičích, kteří radši budou svému slabšímu jedinci dělat asistenta a kolem tohoto dítka bude každý našlapovat po špičkách.
Co se týče metody Hejného, pokud se to rodičům nelíbí, mají plné právo dítě umístit do škol v okolních vesnicích, kde se vyučuje normální matematika a vyřešit tento problém, který se brečením a pomlouváním této metody na tomto webu stejně nijak nevyřeší, protože konečné rozhodnutí je jen a jen na řediteli, který evidentně za touto metodou stojí.
Michaela, 4.04.2018 12:12:47
Děkuji Janě za komentář a plně souhlasím, a děkuji i panu řediteli velmi dobré zvládnutí vyuky dětí s dys. funkcemi na této škole.
Jana, 4.04.2018 11:58:41
Milý Petře, mícháte jablka s hruškami a pletete si pojmy s dojmy a snad ani nemůžete mít děti, když toto vypustíte do příspěvku. To, že má nějaké dítě poruchy učení či chování, nutně neznamená, že nemá co dělat v běžné škole (ve Ždírci a okolí výběrové a soukromé školy navíc jaksi chybí). Velmi často jsou toto děti s vysokým intelektem, které, po tom, co protrpí a přetrpí školský systém a posměšky takových jako vy, jsou v životě úspěšné a dokazují, že porucha učení není nemoc.
Petr, 4.04.2018 00:28:56
"Rodič" zde požaduje "normální" matematiku, kterou se děti naučí a kterou chtějí. "Normální" děti se naučí COKOLIV a zvládnou i činit rozumná rozhodnutí a volby. Ale v době inkluze, kdy se postupně všechny základní školy stávají praktickými, se mnoho dětí není schopno naučit nic. Ať normálního či nenormálního. Matematiku či cokoliv jiného. V každé třídě běžné základní školy (nemluvím o školách výběrových, soukromých apod.) je několik žáků, kteří učivo nejsou schopni zvládnout v běžné lhůtě a přiměřeném tempu. A nikdy nebudou. Tyto děti brzdí vzdělávání druhých, kteří učivo zvládnou a úroveň dětí je čím dál tím horší. Chování je také čím dál tím horší - když je v běžné třídě několik adeptů na praktickou školu, žáci s mentální retardací, dětí s poruchou chování, učení, dyslektici a nevychovanci. Mají se snad školy ptát na volby těchto dětí? Nebo jejich rodičů? Nelze pouze vinit jednu stranu, školy, učivo,učitele.