Diskuse

Komentáře (525)

  1. babicka, 2.11.2015 10:57:06

    Maminko, tak vidíte, nyní jste se právě projevila, jen dokážete urážet, vím, že zmíněný program se užívá, mám vnuky ve škole, ale problém Vašeho dítěte určitě nezachrání nějaký počítač, proč si vše neřešíte s p.učitelkou ? Doufám, že budete taková hrdinka, za jakou se považujete, také na třídní schůzce .

  2. Lucie Štefáčková, 1.11.2015 09:53:08

    Dobrý den, nechtěla jsem vstupovat do diskuse, ale nedá mi to. Naprosto souhlasím s "babičkou" a "Lucií". Přece nemůžeme obviňovat učitelé z toho, že nezadali úkol na edookit. To přece nemůžeme brát jako jejich povinnost. To je povinnost každého dítěte, aby si ve škole zapamatovalo nebo napsalo, co mají za úkol. Takhle to přeci fungovalo vždycky. Já tedy nedám na edookit dopustit, je to úžasná věc, ale úkoly si děti nosí napsané v sešítku - ten mladší nebo v hlavě - ta starší. Takto byly naučené od první třídy a edookit na tom nic nezměnil. Pokud nechcete edookit využívat nebo nemůžete, proč nezajdete do školy a nedomluvíte se na jiném způsobu informovanosti, pan ředitel to tady již několikrát psal, zaznívá to i na rodičovských schůzkách, i na kulatém stole. Hlavu Vám ve škole přece nikdo neutrhne, je to vše o komunikaci a chtít danou věc řešit. Jenže ono je mnohem jednodušší schovat se za anonymní nick a "kopat" kolem sebe.

  3. maminka, 31.10.2015 12:55:21

    NO VIDIM ZE HUSA ZAKEJHALA...MILA BABICKO..SKOLA PO NAS POZADUJE ABY SME SE RIDILI EDOOKITEM A KDO NEMA MUZE DO KNIHOVNY A NEBO SE ZARIDIT TAK ABY SE TAM DOSTAL..TAK RODIC CHCE ABY TO DELAL I UCITEL...PROC BY SE MEL PODRIDOVAT JEN RODIC?SNAD KDYZ SKOLA NECO VYZADUJE PO NAS SE MAJ TAKY TYM RIDIT...VY JSTE ASI JEDNA Z CHYTRYCH CO Z NEBE SPADLA..

  4. babicka, 31.10.2015 08:43:13

    Dobrý den, ale já neříkám, že všemu rozumím, jen se mi nelíbí, když tady pomlouvá někdo učitelku, která určitě nemá zájem dětem škodit, a když jsem se dívala na učitelský sbor, zmíněná p.učitelka učí na 2.stupni,to mi chcete tvrdit, že dítě neumí psát? Napsala jsem svůj názor, a asi opravdu platí, že potrefená husa, milá maminko, nejvíce kehjá, jestli mi rozumíte, nevím, co by se stalo, kdyby každý učitel hodnotil děti na tomto foru, to by se Vám líbilo?

  5. maminka, 30.10.2015 20:05:03

    no MILA BABICKo...Nam staci ze vy jste ta co tomu rozumi..kazdy ma pravo napsat svuj nazor i na ucitelku..je VASE dite snad u pani uc?ale tak hlavni je ze to VASE dite je vychovane.

  6. babička, 30.10.2015 09:09:02

    Dobrý den, nedá mi, abych nereagovala na tuto diskuzi, milá maminko Ivo, nevím, proč tedy zůstává Vaše děcko ve třídě s učitelkou, ke které nemáte důvěru, pořád se oháníte demokracií, a přitom vlastně urážíte, a totalitu jste možná zažila jako malé dítě, tak víte vlastně "houby", ale v té době byl vyučující PAN učitel, měl podporu rodičů, za to nyní pozoruji, že rodiče hájí své nevychované děti a odnese to samozřejmě učitel, který dnes nemá téměř žádné pravomoci, aby své žáky usměrnil. A když chybí podpora rodiny? Nevím, kolik je Vašemu dítěti let, ale umí snad psát , je tedy velký problém si úkol zapsat do notýsku? To opravdu budete řešit problémy svého dítěte přes počítač? Trochu se nad sebou zamyslete, a nechte učitelku pracovat podle svého nejlepšího svědomí a vědomí, není přece povinna Vás poslouchat...

  7. Iva, 29.10.2015 16:00:18

    Odpověď pana ředitele mě tedy neuspokojila. Stále nevím jak konkrétně je uplatňován princip demokracie, spolupráce a vstřícnosti k rodičům a žákům, když mají na věc jiný názor než vyučující. Utvrzuje mne to v tom, že učitelé mají VŽDYCKY pravdu, jak za totality. Děkuji, že na moje dítě působíte výchovně JINAK než si přeji já (zároveň víte co je pro moje dítě nejlepší).

  8. Lucie, 29.10.2015 13:25:11

    Dobrý den, nedá mi to, abych se nezapojila do debaty o systému Edookit, nepopírám, je to bezvadná věc, ulehčí spoustu věcí. Ale nebudeme tady přece někoho lynčovat za to, že tam nepíše úkoly, není přece nejdůležitější, aby se děti vedly k samostatnosti? Tak si úkol zapíší do notýsku/ jinam. A doma je pak na jejich zodpovědnosti, zda si na úkol vzpomenou. A pokud ho nevypracují, nedostanou pětku zbytečně, ale je to "odměna" za jejich nepozornost. Což mi připadá spravedlivé.

  9. benc, 29.10.2015 13:05:43

    Vážení diskutující
    vyjádřím se souhrnně k příspěvkům, které se týkají užití informačního systému Edookit. Jedná se o velmi dobře propracovaný a robustní systém pokrývající téměř veškerou školní agendu. My doposud využíváme pouze některé funkce a postupně se učíme další. Jednou z našich vnitřních zásad bylo a je, že učitelé nejsou povinni využívat všechny funkce a dáváme možnost každému určité moduly používat způsobem, jaký mu vyhovuje. Tedy modul domácí úkol např. já osobně využívám "naplno" - přidávám tam kompletní zadání úkolu, komentáře, další podpůrné materiál, někdy kvízy atd. Je to způsob, který mi vyhovuje. Kolegyně Marie Pavlíčková v modulu domácí úkol poskytuje informaci o tom, že domácí úkol byl ve škole zadán a výchovně takto působí na žáky, aby dokázali samostatně pracovat a nespoléhali se na to, že jim rodiče někdy na večer připomenou, že mají nějakou povinnost.
    Oba přístupy mají své výhody a nevýhody a při diskuzi okolo zadávání domácích úkolů jsme zjistili, že počty žáků, kteří úkoly nevypracují se zhruba rovnají.
    Myslím si, že diskuze o tom, jak má konkrétní učitel postupovat při zadávání domácích úkolů, nepatří do této anonymní diskuze. Využijte prosím spíše ohromný komunikační potenciál Edookitu nebo ještě lépe osobní setkání s učiteli a prodiskutování záležitosti při třídních schůzkách.
    S pozdravem
    Ota Benc - ředitel školy

  10. Inka, 26.10.2015 11:01:48

    Dobrý den,
    byla bych také ráda kdyby paní uč. Pavlíčková psala na Edookit, co mají děti za domácí úkol. Dohlédla bych na to, aby syn úkoly vypracoval a nedostal by zbytečně pětku za to, že na to zapomene.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53

Kalendář akcí ZŠ

  • 29.2.2024 Návštěva městského úřadu
  • 1.3.2024 Výšlap na bledule
  • 4.3.2024 Setkání pedagogů v projektu Pomáháme školám k úspěchu - Luna u Ledče n. S.
  • 4.3.2024 Literární program - Poznej Haiku - 8.B
  • 4.3.2024 Králíček a kolovrat - 2.A
  • 4.3.2024 Exkurze Planeta Hlinsko
  • 5.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.B
  • 5.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.A
  • 6.3.2024 Školní kolo recitační soutěže
  • 7.3.2024 Plavecký výcvik 4. tříd
  • 11.3.2024 Králíček a kolovrat - 2.B
  • 12.3.2024 Králíček a kolovrat - 3.B
  • 12.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.B
  • 12.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.A
  • 14.3.2024 Plavecký výcvik 4. tříd

Kalendář akcí MŠ

  • 1.3.2024 Logopedická depistáž (kontrola), SPC Velké Meziříčí

Rychlé kontakty

Základní škola a Mateřská škola Ždírec nad Doubravou,
Chrudimská 77
   582 63 Ždírec nad Doubravou
561 111 444, 561 111 499
skola@skola.zdirec.cz
http://skola.zdirec.cz

IČ: 70909709
DIČ: CZ70909709
ID datové schránky: rv8mjef
Zjistit více K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.