Diskuse

Komentáře (523)

  1. Jarka, 7.05.2014 19:42:59

    Je pravda, že budouci prvňáci se touto metodou budou učit i český jazyk?Kdo o tom rozhoduje?

  2. Jana, 7.05.2014 18:50:34

    Dobrý den, podle jakých osnov se učí a bude dále učit šestá třída? Na www. h-mat.cz je uvedeno, že nové učebnice pro druhý stupeň budou na jaře 2015? Dále nechápu co dá žákům šesté třídy stavění staveb z plastových kostiček v hodinách matematiky? To dělají děti v mateřské škole?

  3. P, 6.05.2014 22:28:04

    Pokud se učebnice pro 2. stupeň teprve připravují, podle čeho se tedy učí zdejší žáci 6. tříd, kde byla tato matematika také zavedena? V zásadě nejsem úplně proti novým metodám, ale nebudou mít žáci problém při přestupu na střední školu nebo i gymnázium po 5. třídě, když tam se tímto způsobem matematika nevyučuje?

  4. Eva, 6.05.2014 18:58:26

    Vím že ,vše jde dopředu jsem pro vzdělávání ale chci také samozřejmě aby se naše děti naučili základy matematiky tak jako mi všichni ,fungovalo to doted tak proč takové změny ,bohužel by si měli také všichni uvědomit že nejsou mezi námi všeci nadpruměrně inteligentní ale pruměrní a proč to stěžovat nejen rodičum ale i dětem ,jsem pro klasickou vyuku matematiky

  5. Mirka, 6.05.2014 18:35:20

    Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.

  6. Mirka, 6.05.2014 18:35:20

    Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.

  7. Mirka, 6.05.2014 18:35:16

    Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.

  8. Mirka, 6.05.2014 18:35:14

    Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.

  9. Ivana, 6.05.2014 16:24:47

    Jsou tři první třídy.Tak proč by měl být problém v jedné učit klasickou matematiku ty děti,které s touto výukou válčí a rodiče by si to přáli.Další dvě ať se vzdělávají Frausem.Bylo by to rozumné řešení pro všechny.

  10. Lukáš, 6.05.2014 10:24:13

    Z důvodu nevzdělanosti a ignorance, je mnoho Ždíreckých a rodičů z okolí proti dobrým věcem pro posun dopředu a pro dobro dětí. Je mi to líto a přeji panu řediteli hodně štěstí s dáváním prostoru k vyjádření názorů těmto skupinám lidí. Lukáš.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53

Kalendář akcí ZŠ

  • 27.2.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.B
  • 27.2.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.A
  • 29.2.2024 Návštěva městského úřadu
  • 1.3.2024 Výšlap na bledule
  • 4.3.2024 Setkání pedagogů v projektu Pomáháme školám k úspěchu - Luna u Ledče n. S.
  • 4.3.2024 Literární program - Poznej Haiku - 8.B
  • 4.3.2024 Králíček a kolovrat - 2.A
  • 4.3.2024 Exkurze Planeta Hlinsko
  • 5.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.B
  • 5.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.A
  • 6.3.2024 Školní kolo recitační soutěže
  • 7.3.2024 Plavecký výcvik 4. tříd
  • 11.3.2024 Králíček a kolovrat - 2.B
  • 12.3.2024 Králíček a kolovrat - 3.B
  • 12.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.B

Kalendář akcí MŠ

  • 1.3.2024 Logopedická depistáž (kontrola), SPC Velké Meziříčí

Rychlé kontakty

Základní škola a Mateřská škola Ždírec nad Doubravou,
Chrudimská 77
   582 63 Ždírec nad Doubravou
561 111 444, 561 111 499
skola@skola.zdirec.cz
http://skola.zdirec.cz

IČ: 70909709
DIČ: CZ70909709
ID datové schránky: rv8mjef
Zjistit více K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.