Milá Ivo a další diskutující
Doporučuji všem podívat se na tyto webové stránky: http://www.h-mat.cz/. Zde najdete mnoho zajímavých informací o metodě pana profesora Hejného.
V matematice opravdu nejde jen o počítaní......
Jen na okraj, učebnice matematiky pro druhý stupen se teprve připravují
Milé maminky a tatínkové.Závidím vám váš optimismus,viděli jste učebnice na druhém stupni Základní školy?V Hlinsku v Č.houfně odhlašují děti ze školy,která touto metodou vyučuje.Možná nevíte,že tato metoda, čeká vaše děti v brzké době již od druhého stupně ZŠ.Tak pak si na nás vzpomenete,ale na změnu bude pozdě.Iva
Dobrý večer, také patřím k zastáncům matematiky podle profesora Hejného. Je pojata zábavnou formou, mé dítě určitě baví. Pod vedením učitele si děti na všechno mají přijít sami a to je to cenné.
Dobrý den,
Také nemáme žádné problémy s tímto logickým přístupem k matematice. Dcera jí zvládá bez problémů. Nám, jako rodičům se tento přístup líbí a dává smysl. Děkujeme škole za posun dopředu. Jak v matematice tak i v celkovém přístupu ke vzdělávaní a výchově dětí v 21. století. Olga.
Dobrý den, já se musím matematiky prožitkem zastat. Mám dceru v první třídě, plynule sčítá a odečitá do 20, baví jí logické úkoly, celkově jí tato matematika moc baví a sedí jí, nemá s ní žádný problém. Do které třídy chodí vaše děti, naše do 1.B.
Dobrý den ,souhlasím stím aby se tato matematika zrušila ,ze začátku to byla sranda ale tedka už nám to začíná docela stěžovat a nepříde mi zrovna jako přínos pro děti ,jen je to mate a to nemluvím otom co přide potom,píšeme ukol ,spíše rodiče a pak je další ukol to vysvětlit těm dětem no chci aby se naučili počítat jako my všichni a ne takové novinky ,pouze máme v hlavě zmatky a pak je zbytečný tlak na děti ,jsem pro novinky ale toto ne ,někdo má v sobě logiku ale jsou mezi námi iti kteří stímto bojujem ...prosím něco stím udělat Eva
Dobrý, tak tady čtu příspěvky ohledně matematiky a musím také nesouhlasit s touto výukou. Mám syna v první třídě, byl nemocný a museli jsme matematiku dopisovat doma, no co vám budu povídat, děs a hrůza. Syn mi brečel, že tomu vůbec nerozumí a já se musím přiznat, že nad příklady taky dlouho přemýšlím a už párkrát se nám stalo, že jsme psali, že nerozumíme zadání, tak kde to jsme. Je potřeba, aby se děti naučili počítat a né aby brečeli u obyčejných počtů. Doufám, že se to brzy změní, děkuji a přeji krásný den Eva
Dobrý den,nesouhlasím s vyučováním matematiky podle nakladatelství Fraus,mám dceru ve škole jí to moc,moc baví!Ale s tou matematikou se pereme,ze začátku srandička,ale ke konci to docela přiostřilo,dcera má v hlavě guláš,nad úkolem není problém sedět 2hod.,doma nám vše vychází a přijde do školy a vše je jinak tak ona popadne gumu a vše vygumuje a opraví si to(je tohle normální,kde to jsme).Myslím si,že by jsme těm prvnáčkům měly vše zjednodušit!!!Milé maminky a tatinkové koukaly jste se co nás čeká v dalších ročnících já to vím a předem se chytám za hlavu je to běs a hrůza,týkat se nás to bude všech tak s tím musíme něco dělat,kdytˇ to jsou naše milované dětičky a za ně jsme ochotni se i poprat.Krasný den Mirka
Dobrý den vespolek
rád bych reagoval na vyjádření Ivy Němcové, Petry a Lenky, které se týkalo výuky matematiky v první třídě. Jsem přesvědčen, že model výuky podle metody profesora M. Hejného je velice dobrý a odpovídá modernímu pojetí vzdělávání jako celku. Jsem přesvědčen, že jsme udělali krok správným směrem. Rozumím též obavám a nejistotě některých rodičů. Rád bych je i totuto formou pozval na návštěvu školy, kde bychom mohli o konkrétních nejasnostech diskutovat a hledat společná řešení.
Děkuji za pochopení a přeji krásné májové dny
Ruzena, 5.05.2014 21:53:52
Byla bych pro aby se vratika klasicka matematika a ne detem blbnout hlavu. A vyuocovani od 8 je dalsi pitomost co by tam dojizdejici delali hodinu.
Ota Benc, 4.05.2014 10:58:32
Milá Ivo a další diskutující
Doporučuji všem podívat se na tyto webové stránky: http://www.h-mat.cz/. Zde najdete mnoho zajímavých informací o metodě pana profesora Hejného.
V matematice opravdu nejde jen o počítaní......
Jen na okraj, učebnice matematiky pro druhý stupen se teprve připravují
Iva, 4.05.2014 06:17:56
Milé maminky a tatínkové.Závidím vám váš optimismus,viděli jste učebnice na druhém stupni Základní školy?V Hlinsku v Č.houfně odhlašují děti ze školy,která touto metodou vyučuje.Možná nevíte,že tato metoda, čeká vaše děti v brzké době již od druhého stupně ZŠ.Tak pak si na nás vzpomenete,ale na změnu bude pozdě.Iva
Monika, 1.05.2014 22:50:46
Dobrý večer, také patřím k zastáncům matematiky podle profesora Hejného. Je pojata zábavnou formou, mé dítě určitě baví. Pod vedením učitele si děti na všechno mají přijít sami a to je to cenné.
Olga, 1.05.2014 20:22:12
Dobrý den,
Také nemáme žádné problémy s tímto logickým přístupem k matematice. Dcera jí zvládá bez problémů. Nám, jako rodičům se tento přístup líbí a dává smysl. Děkujeme škole za posun dopředu. Jak v matematice tak i v celkovém přístupu ke vzdělávaní a výchově dětí v 21. století. Olga.
Hana, 1.05.2014 10:18:25
Dobrý den, já se musím matematiky prožitkem zastat. Mám dceru v první třídě, plynule sčítá a odečitá do 20, baví jí logické úkoly, celkově jí tato matematika moc baví a sedí jí, nemá s ní žádný problém. Do které třídy chodí vaše děti, naše do 1.B.
Eva, 30.04.2014 16:08:46
Dobrý den ,souhlasím stím aby se tato matematika zrušila ,ze začátku to byla sranda ale tedka už nám to začíná docela stěžovat a nepříde mi zrovna jako přínos pro děti ,jen je to mate a to nemluvím otom co přide potom,píšeme ukol ,spíše rodiče a pak je další ukol to vysvětlit těm dětem no chci aby se naučili počítat jako my všichni a ne takové novinky ,pouze máme v hlavě zmatky a pak je zbytečný tlak na děti ,jsem pro novinky ale toto ne ,někdo má v sobě logiku ale jsou mezi námi iti kteří stímto bojujem ...prosím něco stím udělat Eva
Eva, 30.04.2014 11:53:11
Dobrý, tak tady čtu příspěvky ohledně matematiky a musím také nesouhlasit s touto výukou. Mám syna v první třídě, byl nemocný a museli jsme matematiku dopisovat doma, no co vám budu povídat, děs a hrůza. Syn mi brečel, že tomu vůbec nerozumí a já se musím přiznat, že nad příklady taky dlouho přemýšlím a už párkrát se nám stalo, že jsme psali, že nerozumíme zadání, tak kde to jsme. Je potřeba, aby se děti naučili počítat a né aby brečeli u obyčejných počtů. Doufám, že se to brzy změní, děkuji a přeji krásný den Eva
Mirka, 30.04.2014 11:28:33
Dobrý den,nesouhlasím s vyučováním matematiky podle nakladatelství Fraus,mám dceru ve škole jí to moc,moc baví!Ale s tou matematikou se pereme,ze začátku srandička,ale ke konci to docela přiostřilo,dcera má v hlavě guláš,nad úkolem není problém sedět 2hod.,doma nám vše vychází a přijde do školy a vše je jinak tak ona popadne gumu a vše vygumuje a opraví si to(je tohle normální,kde to jsme).Myslím si,že by jsme těm prvnáčkům měly vše zjednodušit!!!Milé maminky a tatinkové koukaly jste se co nás čeká v dalších ročnících já to vím a předem se chytám za hlavu je to běs a hrůza,týkat se nás to bude všech tak s tím musíme něco dělat,kdytˇ to jsou naše milované dětičky a za ně jsme ochotni se i poprat.Krasný den Mirka
Ota Benc, 30.04.2014 11:26:54
Dobrý den vespolek
rád bych reagoval na vyjádření Ivy Němcové, Petry a Lenky, které se týkalo výuky matematiky v první třídě. Jsem přesvědčen, že model výuky podle metody profesora M. Hejného je velice dobrý a odpovídá modernímu pojetí vzdělávání jako celku. Jsem přesvědčen, že jsme udělali krok správným směrem. Rozumím též obavám a nejistotě některých rodičů. Rád bych je i totuto formou pozval na návštěvu školy, kde bychom mohli o konkrétních nejasnostech diskutovat a hledat společná řešení.
Děkuji za pochopení a přeji krásné májové dny
Ota Benc