Diskuse

Komentáře (523)

  1. benc, 23.10.2018 13:06:39

    Dobrý den
    výsledky dotazníkového šetření jsou zveřejněny na webu školy, odkaz poradenské pracoviště.
    Konkrétně - https://skola.zdirec.cz/skolni-poradenske-pracoviste/mapa-skoly-2018

    Přeji krásný den

    Ota Benc

  2. Maminka, 23.10.2018 10:41:37

    Dobrý den, na jaře tohoto roku probíhalo - Dotazníkové šetření Mapa školy 2018. Jsou nebo budou zveřejněny výsledky? Děkuji za odpověď.

  3. Lenka, 17.10.2018 10:34:32

    .. chtěla jsem dodat, samozřejmně záleží i na našem přístupu a vzoru - pokud například rodiče budou kritizovat, shazovat učitele nebo někoho jiného před dětmi, tak se pak není se čemu divit, že děti nemají reskept a úctu... - ale to jen příklad...

  4. Lenka, 17.10.2018 10:31:04

    Paní Marie, Váš příspěvek zde je velmi povzbuzující a hlavně poukazuje na to podstatné, co v dnešní době se tolik nedoceňuje a to sociální přístup dítěte k vrstevníkům a k dospělým, ať už je to respekt, úcta, slušné chování... V mnohém se máme co učit, mnohdy právě od dětí.

  5. benc, 29.09.2018 20:00:10

    Vážení diskutující i sledující
    omlouvám se za pozdní vyjádření k posledním diskuzním příspěvkům týkajících se teplotního "komfortu" v budově školy. Již v úterý, hned po reakci Míši, jsem vytvořil příspěvek, ale patrně jsem ho nepotvrdil a tudíž nezveřejnil.
    Tedy ve zkratce. V pondělí 24.9. při prvním ostrém topení sezony, došlo k výpadku automatizovaného řízení vytápění a chybu se částečně podařilo vyřešit až kolem sedmé hodiny.Proto bylo v některých místnostech opravdu chladno, např. ve třídě 2. B to bylo nejhorší. Asi za hodinu se podařilo zvýšit teplotu na 20 stupňů celsia, což je hodnota odpovídající normě i běžnému teplotnímu standardu ve třídě. S trochou teplého čaje a při pohybových aktivitách dětí se podařilo vše bez úhony přežít. Bohužel situaci neulehčilo i nebývale chladné počasí. Ve třídách bylo slušně, ale ještě v úterý dopoledne bylo především na chodbách pavilonu 3 velmi chladno. Mezitím jsme se domluvili se stavební firmou na zakrytí všech míst, kde vnikal do pavilonu chladný vzduch. Ve středu bylo již vše v pořádku. Bohužel vytápění není po náročné letní rekonstrukci zcela v kondici a příští týden se bude dolaďovat systém automatické regulace.
    Zatím tedy se tedy topení ovládá manuálně a bohužel je to někdy i za cenu topení "pánubohu do oken". Důkladně budeme sledovat i místa napojení nových konstrukcí, abychom co nejvíce zamezili tepelným ztrátám a topení poběží tak, aby byl zajištěn dostatečný teplotní komfort a neopakovala se situace ze začátku tohoto týdne. Předpokládáme, že do konce října dojde ke kompletnímu opláštění obou pavilonů a budeme připraveni na zimu. Je zřejmé, že bude čas od čas k narušení běžného fungování školy - hluk, úniky tepla, nefungující učebny atd. prosím všechny o trpělivost a pochopení. Věřím, že výsledek bude stát za to.

    Ota Benc, ředitel

  6. Jana, 28.09.2018 17:50:46

    Dobrý den,
    ta zima je opravdu hodně nepříjemná. To nemluvě o převlékání na tělocvik.
    Prosím Vás, jak dlouho bude dostavba trvat, nebo alespoň ta část, která se týká
    "tepla / zimy" v budově školy? Co třeba zahájit dříve topnou sezónu, nebo pořídit
    do inkriminovaných tříd přímotopy. Je mě jasné, že to bude neekonomické. Je to
    takové to topení "pánu Bohu do oken". Ale jde zde o děti a neméně i o učitele
    a ostatní personál.

  7. Petra, 27.09.2018 10:25:25

    Dobrý den,
    Míšo, nejste asi jediná. Syn v 6.třídě také naříká na zimu. Musím říct, že zrovna jemu zima nebývá, naopak, je horkokrevný. Teď nosí v termosce čaj a na sebe dvě mikiny.

  8. Míša, 25.09.2018 20:56:23

    Dobrý večer,nejsem žádný prudič,ale tentokrát musím.Rodičové druháčků,jak se Vaše děti perou se zimou ve třídě,která je 14-15 stupňů?My už jsme nastydlí.Nevím,zda trocha teplého čaje je řešením.Copak byste je nemohli umístit do jiných "provizorních" prostor.Co třeba taková hyg.norma,která je 22 stupňů!!Třeba jsem jediná,komu se to nelíbí,ale těch dětí mi je hodně líto,všech,ne jenom těch našich.

  9. Veronika, 6.06.2018 10:28:38

    Dobrý den,
    chci se zeptat, zda je možné přinést ještě nějaký sběr papíru dnes odpoledne a pokud ano, tak do kolika hodin nejpozději.
    Předem děkuji za odpověď.

  10. Marie, 5.06.2018 11:50:58

    Zdravím všechny. Chtěla bych reagovat na příspěvek Petra ze 4.4.2018 a "dědy" z 5.4.2018 - vaše názory vám nikdo jistě nemůže brát, ale ráda bych vám objasnila, že ne vše je tak, jak vy zřejmě vnímáte. Jsem mamkou holčiny z páté třídy a ano - je jednou z těch, před kterými se ve svých příspěvcích vymezujete. Má individuální vzdělávací plán, sdíleného asistenta. Od ranného dětství měla vážnou nemoc a léčba byla obtížná, naštěstí se z toho dostala a je to šikovná holka, citlivá, která se umí zastat slabšího, umí pomoci a věřte nebo ne, ona umí i zdravit - tuhle dovednost neovládá ani 10% dnešní mládeže. Samozřejmě kolikrát šlápne vedle a nezachová se fér, pak ale je schopná přijít a omluvit se.... Je prostě skvělá! Bohužel nemoc zanechala následky, proto tato opatření ve škole. Vím, že to pro učitele znamená více práce, zabere jim více času příprava a neskutečně si jich vážím za to, že to pro ni dělají! Pane Petře, váš názor, že chudáci "normální" děti jsou bržděné a hlavně musí snášet ty nevychovance, kteří přece patří do praktické školy, protože mají nějaký problém, je hodně přízemní!!! Dcera naopak trpí chováním řečeno vaší terminologií "normálních" dětí ve své třídě, které neumí právě ani pozdravit, učitele sjedou na dvě doby, nemají absolutně žádný respekt ke spolužákům a bohužel ani k učitelům či dospělým obecně. Jejich slovník je absolutně mimo hranice té "normálnosti", kterou vyzdvihujete. A jsou to děti s pěkným prospěchem, co se známek týká. A mám na vás dotaz - opravdu myslíte, že já, coby rodič "nenormálního" dítěte nejsem schopna učinit volbu ve výuce svého dítěte? Pokud vy děti máte (samozřejmě předpokládám, že ty "normální", jiné byste si přece nevybral), a vychováváte je v tomto duchu, tak "potěš koště"...… Pro pana "dědu" - přestože dcera má úpravy ve vzdělávacím programu, rozhodně kolem ní nikdo nemusí našlapovat po špičkách, i ona má své úkoly a povinnosti, vedle těch práv - jako všechny ostatní děti! A musí šlapat a doma o to víc, protože jí čas ve škole vzhledem k problémům nestačí k pochopení zadaného! Je POUZE na rodičích, jak toto ukočírují. Musím vám do jisté míry dát za pravdu, že chování dětí vůči učitelům je naprosto mimo zásady slušnosti, ale rozhodně není příčinou přítomnost dětí s poruchou učení!!!! Já jsem rodič "slabšího jedince", co se schopnosti učit se týká, ale rozhodně to je jeden z "nejsilnějších jedinců", které znám, v oblasti sociální - chování, empatie a ochota pomáhat!!!! Takže vás prosím, než začnete škatulkovat, zajděte někdy do třídy, kde jsou děti takové i takové a všimněte si, které z nich jsou aktéry těch situací, které zde přivlastňujete těm "nenormálním" dětem!!!! Paní Janě moc děkuji za komentář!!!!

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53

Kalendář akcí ZŠ

  • 27.2.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.B
  • 27.2.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.A
  • 29.2.2024 Návštěva městského úřadu
  • 1.3.2024 Výšlap na bledule
  • 4.3.2024 Setkání pedagogů v projektu Pomáháme školám k úspěchu - Luna u Ledče n. S.
  • 4.3.2024 Literární program - Poznej Haiku - 8.B
  • 4.3.2024 Králíček a kolovrat - 2.A
  • 4.3.2024 Exkurze Planeta Hlinsko
  • 5.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.B
  • 5.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.A
  • 6.3.2024 Školní kolo recitační soutěže
  • 7.3.2024 Plavecký výcvik 4. tříd
  • 11.3.2024 Králíček a kolovrat - 2.B
  • 12.3.2024 Králíček a kolovrat - 3.B
  • 12.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.B

Kalendář akcí MŠ

  • 1.3.2024 Logopedická depistáž (kontrola), SPC Velké Meziříčí

Rychlé kontakty

Základní škola a Mateřská škola Ždírec nad Doubravou,
Chrudimská 77
   582 63 Ždírec nad Doubravou
561 111 444, 561 111 499
skola@skola.zdirec.cz
http://skola.zdirec.cz

IČ: 70909709
DIČ: CZ70909709
ID datové schránky: rv8mjef
Zjistit více K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.