Pokud se učebnice pro 2. stupeň teprve připravují, podle čeho se tedy učí zdejší žáci 6. tříd, kde byla tato matematika také zavedena? V zásadě nejsem úplně proti novým metodám, ale nebudou mít žáci problém při přestupu na střední školu nebo i gymnázium po 5. třídě, když tam se tímto způsobem matematika nevyučuje?
Vím že ,vše jde dopředu jsem pro vzdělávání ale chci také samozřejmě aby se naše děti naučili základy matematiky tak jako mi všichni ,fungovalo to doted tak proč takové změny ,bohužel by si měli také všichni uvědomit že nejsou mezi námi všeci nadpruměrně inteligentní ale pruměrní a proč to stěžovat nejen rodičum ale i dětem ,jsem pro klasickou vyuku matematiky
Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.
Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.
Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.
Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.
Jsou tři první třídy.Tak proč by měl být problém v jedné učit klasickou matematiku ty děti,které s touto výukou válčí a rodiče by si to přáli.Další dvě ať se vzdělávají Frausem.Bylo by to rozumné řešení pro všechny.
Z důvodu nevzdělanosti a ignorance, je mnoho Ždíreckých a rodičů z okolí proti dobrým věcem pro posun dopředu a pro dobro dětí. Je mi to líto a přeji panu řediteli hodně štěstí s dáváním prostoru k vyjádření názorů těmto skupinám lidí. Lukáš.
Dobrý den, myslím si že Edookit je vcelku dobrým nástrojem pro komunikaci, ovšem určitě bych prozatím nechala žákovské knížky. Je to přece jen jakási vizitka žáka. Myslím, že do ankety by bylo vhodné doplnit ještě možnost ANO, v kombinaci s ŽK.
Též by nebylo od věci prověřit další anketou, kolik rodičů si přeje matematiku dle profesora Hejného.
Milá Růženo
Podívejte se prosím na níže uvedené informace o metodě profesora Hejného. Rád Vás též přivítám ve škole, kde budeme v dohledné době prakticky prezentovat výuku matematiky a uvidíte, že dětem hlavu neblbneme. Zahájení vyučování od 8 hodin není až taková pitomost. Podle seriozních výzkumů trpí současné dětit v průměru dvouhodinovým spánkovám deficitem a spánek je opravdu základní fyziologickou potřebou nezbytnou pro správné fungování mozku. Rodiče se však významnou většinou rozhodli, že si nepřejí posunutí začátku vyučování. Pokud by tomu tak bylo, tak bychom samozřejmě začali jednat o změnách v dopravě žáků. To by byl základní předpoklad celkové změny. Na tuto skutečnost jsme rodiče a veřejnost od začátku upozornovali.
Přeji pěkný den a brzy na viděnou ve škole
Ota Benc
P, 6.05.2014 22:28:04
Pokud se učebnice pro 2. stupeň teprve připravují, podle čeho se tedy učí zdejší žáci 6. tříd, kde byla tato matematika také zavedena? V zásadě nejsem úplně proti novým metodám, ale nebudou mít žáci problém při přestupu na střední školu nebo i gymnázium po 5. třídě, když tam se tímto způsobem matematika nevyučuje?
Eva, 6.05.2014 18:58:26
Vím že ,vše jde dopředu jsem pro vzdělávání ale chci také samozřejmě aby se naše děti naučili základy matematiky tak jako mi všichni ,fungovalo to doted tak proč takové změny ,bohužel by si měli také všichni uvědomit že nejsou mezi námi všeci nadpruměrně inteligentní ale pruměrní a proč to stěžovat nejen rodičum ale i dětem ,jsem pro klasickou vyuku matematiky
Mirka, 6.05.2014 18:35:20
Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.
Mirka, 6.05.2014 18:35:20
Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.
Mirka, 6.05.2014 18:35:16
Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.
Mirka, 6.05.2014 18:35:14
Dobrý den souhlasím s Ivou,moje dcera chodí do1.A,řeknu vám po pravdě že bych byla přímo nadčená kdyby jsme přešly na klasickou výuku.Mám ještě dvě dcery a kolikrát se tak zamyslím,jestli budu mít ještě sílu proti Frausovi bojovat,proč v okolních vesnicích byl Fraus zrušen,také vím že v Hlinsku je jedna škola, která podle Frause vyučuje všechno a nemají velkou kapacitu dětí.Zajímalo by mě jestli se rodiče zajímali co děti budou probírat v5třídách.
Ivana, 6.05.2014 16:24:47
Jsou tři první třídy.Tak proč by měl být problém v jedné učit klasickou matematiku ty děti,které s touto výukou válčí a rodiče by si to přáli.Další dvě ať se vzdělávají Frausem.Bylo by to rozumné řešení pro všechny.
Lukáš, 6.05.2014 10:24:13
Z důvodu nevzdělanosti a ignorance, je mnoho Ždíreckých a rodičů z okolí proti dobrým věcem pro posun dopředu a pro dobro dětí. Je mi to líto a přeji panu řediteli hodně štěstí s dáváním prostoru k vyjádření názorů těmto skupinám lidí. Lukáš.
Petra, 6.05.2014 06:32:41
Dobrý den, myslím si že Edookit je vcelku dobrým nástrojem pro komunikaci, ovšem určitě bych prozatím nechala žákovské knížky. Je to přece jen jakási vizitka žáka. Myslím, že do ankety by bylo vhodné doplnit ještě možnost ANO, v kombinaci s ŽK.
Též by nebylo od věci prověřit další anketou, kolik rodičů si přeje matematiku dle profesora Hejného.
Ota Benc, 5.05.2014 22:12:14
Milá Růženo
Podívejte se prosím na níže uvedené informace o metodě profesora Hejného. Rád Vás též přivítám ve škole, kde budeme v dohledné době prakticky prezentovat výuku matematiky a uvidíte, že dětem hlavu neblbneme. Zahájení vyučování od 8 hodin není až taková pitomost. Podle seriozních výzkumů trpí současné dětit v průměru dvouhodinovým spánkovám deficitem a spánek je opravdu základní fyziologickou potřebou nezbytnou pro správné fungování mozku. Rodiče se však významnou většinou rozhodli, že si nepřejí posunutí začátku vyučování. Pokud by tomu tak bylo, tak bychom samozřejmě začali jednat o změnách v dopravě žáků. To by byl základní předpoklad celkové změny. Na tuto skutečnost jsme rodiče a veřejnost od začátku upozornovali.
Přeji pěkný den a brzy na viděnou ve škole
Ota Benc