Dobrý den, ještě chápu aby odpoledne nebyla průchodná školka a škola,ale nechápu ráno,když jdou starší sourozenec vede mladšího,tak proč by nemohl projít školou, ještě ke všemu když děti dojíždějí,tak to mají docela náročné a odvézt mladšího do školky a pak jít do školy,děkuj moc za odpověd
Chtěla bych poděkovat škole a paní učitelce Voralové z 2.A za dceru,která ve čtvrtek navštívila Divadlo Spejbla a Hurvínka v Praze.Byla nadšená a je mi jasné,že uhlídat autobus dětí totoho věku v Praze není zrovna jednoduché.Němcová Iva
Dobrý den Lucie
tyto konkrétní případy je lepší řešit asi přímo s vyučujícím nebo třídním učitelem. Vzhledem k tomu, že učím matemtiku v 7.a a třída psala ve středu písemku, mohu to krátce komentovat. O písemné práci věděli žáci ( a samozřejmě i rodiče) od minulého týdne, věděli též čeho se týká, a že stačí od pátku do úterý vypracovat dva domácí úkoly. Zkrátka je potřeba pravidelnější příprava a potom nemusí nad učením sedět jeden den. Větší písemné práce (ta středeční to nebyla) koordinujeme s ostatními učiteli.
Přeji hodně trpělivosti při výchově dospívajících dětí
Dobrý den, chtěla bych jen upozornit na výuku 7.A. Neprijde mi normální, aby děti prišly ze školy a musely se připravovat na 4 písemky pro nadcházející den a do toho ještě napsat úkoly.Prijde mi to poměrně velká zátěž.A nelíbí se mi, že celé odpoledne sedí nad učením.Prosím o zamyšlení,děkuji.
1. Děkuji za vysvětlení, věta že se vrátí později zazněla a o nákupu byla řeč. Nic bych si nevymýšlela, nemám to za potřebí. 2.Na třídní schůzce 7.B jsme diskutovali o vašem bodu 3 a bylo řečeno že se paní učitelka Jarošová zmíní co by se s tím dalo dělat.
Dobrý den všem diskutujícím a nahlížejícím
kontroloval jsem funkčnost odkazu na stránkách MŠ a vše je podle mého názoru v pořádku, odkaz se zobrazuje na pevných i mobilních zařízení.
Co se týče příspěvku paní Kláry, tak bych odpověď rozdělil do tří částí.
1. Myslím si, že časový rozpis je vzhledem k dopravní situaci kolem Prahy a okolí naprosto odpovídající.
2. Je absurdní si myslet, že by učitelky šly po divadle nakupovat a nechaly děti z prvního stupně bez dozoru. To není pravda a nikdy se tak nedělo a neděje. Tvrzení o tom, že to bylo řečeno na schůzce s rodiči nechávám úplně bez komentáře.
3. Co se týče uvolňování dětí z výuky a odcházení doporučuji se obrátit na Školskou radu, která by tuto záležitost projednala a případně doporučila a schválila změnu školního řádu. Předsedou Školské rady je pan místostarosta Ing. Bohumír Nikl.
Dobrý den,
pane řediteli, děti z prvního stupně jedou 16.října do divadla SPEJBLA A Hurvínka v Praze. Představení začíná 10.00-11.30h.Na lístečkách máme napsaný návrat kolem 16h.Příjde mě divné že cesta z Prahy trvá 4h.Chci se zeptat zda mají po divadle ještě nějakou jinou exkurzi?
Na rodičovské schůzce bylo řečeno, že po divadle pojedou paní učitelky nakupovat, což nepovažuji za exkurzi která je zařazena do projektu.
Nepovažuji za rozumné, aby děti z prvního stupně nakupovali v obchodním domě a bez dozoru.
To za ně škola nezodpovídá? A co školní řád?
Pokud jde dítě z vyučovací hodiny k lékaři musím si ho osobně vyzvednout ve třídě. S tím souhlasím jen bych se přiklonila k tomu aby se to týkalo dětí z prvního stupně a žáci z druhého stupně mohli odcházet sami.
Děkuji Klára
Drahá Martino..
Mě osobně nejde o to zda má mé dítě pomáhat mladšímu. To jistě souhlasím že ano, mělo by pomáhat mladšímu.. Sama má doma mladšího sourozence..
Ale mě jde o to, že 5ti leté dítě se potřebuje rozvíjet víc než 2leté..Jako že se chce učit psát, číst, malovat vodovkami, pracovat s modelínou a třeba kaštany..A to se s 2letýma dětičkami bohužel nedá.. P. učitelky reagují tak že malé dítko: U psaní neudrží pozornost , navíc neumí držet pořádně tužku ,vodovky olíznou nebo vypijí vodu, modelínu sní, a na kaštany je třeba ŠÍDLO a to s 2letýma použít nemohou.
Proto všechna ta nevole.. Děkuji za pochopení!!
Mila Martino.mne vubec nezajima jak to chodi v jinych skolkach.mne zajima ci to memu diteti tak vyhovuje.jo moje dite bylo taky ve veku 2 let ale bylo doma a starala sem se o nej a nedavala ho do skolky.a vubec ne s plenou aby tam ucitelka musela prebalovat.na to jsou snad jesle.
mamka, 5.11.2014 08:57:13
Dobrý den, ještě chápu aby odpoledne nebyla průchodná školka a škola,ale nechápu ráno,když jdou starší sourozenec vede mladšího,tak proč by nemohl projít školou, ještě ke všemu když děti dojíždějí,tak to mají docela náročné a odvézt mladšího do školky a pak jít do školy,děkuj moc za odpověd
Iva Němcová, 17.10.2014 19:00:04
Chtěla bych poděkovat škole a paní učitelce Voralové z 2.A za dceru,která ve čtvrtek navštívila Divadlo Spejbla a Hurvínka v Praze.Byla nadšená a je mi jasné,že uhlídat autobus dětí totoho věku v Praze není zrovna jednoduché.Němcová Iva
benc, 17.10.2014 10:47:59
Dobrý den Lucie
tyto konkrétní případy je lepší řešit asi přímo s vyučujícím nebo třídním učitelem. Vzhledem k tomu, že učím matemtiku v 7.a a třída psala ve středu písemku, mohu to krátce komentovat. O písemné práci věděli žáci ( a samozřejmě i rodiče) od minulého týdne, věděli též čeho se týká, a že stačí od pátku do úterý vypracovat dva domácí úkoly. Zkrátka je potřeba pravidelnější příprava a potom nemusí nad učením sedět jeden den. Větší písemné práce (ta středeční to nebyla) koordinujeme s ostatními učiteli.
Přeji hodně trpělivosti při výchově dospívajících dětí
Ota Benc
Lucie, 15.10.2014 07:47:54
Dobrý den, chtěla bych jen upozornit na výuku 7.A. Neprijde mi normální, aby děti prišly ze školy a musely se připravovat na 4 písemky pro nadcházející den a do toho ještě napsat úkoly.Prijde mi to poměrně velká zátěž.A nelíbí se mi, že celé odpoledne sedí nad učením.Prosím o zamyšlení,děkuji.
Klára, 14.10.2014 19:27:30
1. Děkuji za vysvětlení, věta že se vrátí později zazněla a o nákupu byla řeč. Nic bych si nevymýšlela, nemám to za potřebí.
2.Na třídní schůzce 7.B jsme diskutovali o vašem bodu 3 a bylo řečeno že se paní učitelka Jarošová zmíní co by se s tím dalo dělat.
Ota Benc, 14.10.2014 10:32:28
Dobrý den všem diskutujícím a nahlížejícím
kontroloval jsem funkčnost odkazu na stránkách MŠ a vše je podle mého názoru v pořádku, odkaz se zobrazuje na pevných i mobilních zařízení.
Co se týče příspěvku paní Kláry, tak bych odpověď rozdělil do tří částí.
1. Myslím si, že časový rozpis je vzhledem k dopravní situaci kolem Prahy a okolí naprosto odpovídající.
2. Je absurdní si myslet, že by učitelky šly po divadle nakupovat a nechaly děti z prvního stupně bez dozoru. To není pravda a nikdy se tak nedělo a neděje. Tvrzení o tom, že to bylo řečeno na schůzce s rodiči nechávám úplně bez komentáře.
3. Co se týče uvolňování dětí z výuky a odcházení doporučuji se obrátit na Školskou radu, která by tuto záležitost projednala a případně doporučila a schválila změnu školního řádu. Předsedou Školské rady je pan místostarosta Ing. Bohumír Nikl.
Klára, 13.10.2014 20:59:47
Dobrý den,
pane řediteli, děti z prvního stupně jedou 16.října do divadla SPEJBLA A Hurvínka v Praze. Představení začíná 10.00-11.30h.Na lístečkách máme napsaný návrat kolem 16h.Příjde mě divné že cesta z Prahy trvá 4h.Chci se zeptat zda mají po divadle ještě nějakou jinou exkurzi?
Na rodičovské schůzce bylo řečeno, že po divadle pojedou paní učitelky nakupovat, což nepovažuji za exkurzi která je zařazena do projektu.
Nepovažuji za rozumné, aby děti z prvního stupně nakupovali v obchodním domě a bez dozoru.
To za ně škola nezodpovídá? A co školní řád?
Pokud jde dítě z vyučovací hodiny k lékaři musím si ho osobně vyzvednout ve třídě. S tím souhlasím jen bych se přiklonila k tomu aby se to týkalo dětí z prvního stupně a žáci z druhého stupně mohli odcházet sami.
Děkuji Klára
Iveta, 13.10.2014 13:16:08
Dobrý den, na stránkách MŠ nefunguje odkaz: Říjen 2014 - plánované akce v mateřské škole. Děkuji za zprovoznění.
Jarča, 7.10.2014 13:42:20
Drahá Martino..
Mě osobně nejde o to zda má mé dítě pomáhat mladšímu. To jistě souhlasím že ano, mělo by pomáhat mladšímu.. Sama má doma mladšího sourozence..
Ale mě jde o to, že 5ti leté dítě se potřebuje rozvíjet víc než 2leté..Jako že se chce učit psát, číst, malovat vodovkami, pracovat s modelínou a třeba kaštany..A to se s 2letýma dětičkami bohužel nedá.. P. učitelky reagují tak že malé dítko: U psaní neudrží pozornost , navíc neumí držet pořádně tužku ,vodovky olíznou nebo vypijí vodu, modelínu sní, a na kaštany je třeba ŠÍDLO a to s 2letýma použít nemohou.
Proto všechna ta nevole.. Děkuji za pochopení!!
andrea, 7.10.2014 13:27:11
Mila Martino.mne vubec nezajima jak to chodi v jinych skolkach.mne zajima ci to memu diteti tak vyhovuje.jo moje dite bylo taky ve veku 2 let ale bylo doma a starala sem se o nej a nedavala ho do skolky.a vubec ne s plenou aby tam ucitelka musela prebalovat.na to jsou snad jesle.