Diskuse

Komentáře (523)

  1. Jitka, 19.01.2016 13:03:16

    Dobrý den, využijete letos příznivých podmínek a přírodního ledu na sádku cca 100m od školy a půjdete s žáky bruslit? Nemusíte pak už jezdit do Chotěboře :-)

  2. Anonym, 16.01.2016 12:37:01

    Nové zvonění zrušit, je příšerné a nikomu se nelíbí!!!!!

  3. Ota Benc, 15.01.2016 12:00:09

    Dobrý den Míšo
    děkuji za upozornění. V souvislosti s novým typem "zvonění" zjišťujeme, že naše reproduktorová soustava je v nepořádku a špatně se reguluje, někde je hlasitější jinde tišší. Melodie, které používáme budeme určitě měnit a přizpůsobovat (tedy i zkracovat). Jenom nerozumím tomu, že se někteří vyučující snaží překřičet hlasitý zvuk, aby dětem sdělili docela důležitou informaci. To by tak určitě nemělo být.
    Přeji krásný den

    Ota Benc

  4. Míša, 13.01.2016 18:50:44

    Dobrý den,už jsem slyšela několik negativních ohlasů na nové zvonění.nejen od svého dítěte.Hodně si stěžují,že je píseň dost nahlas a dlouhá,často neslyší vyučujícího-co si mají připravit,úkol,...Nebyl by lepší nějaký krátký zvuk?

  5. benc, 11.01.2016 12:04:28

    Dobrý den Růženo
    Adéla Málková přes Edookit osloví rodiče, zda mají zájem o umístění dětí během jarních prázdnin( 8.2. - 14.2. 2016) ve školní družině. Podle ohlasu se rozhodneme o způsobu fungování.
    Přeji krásný den
    Ota Benc

  6. Růžena, 11.01.2016 11:08:58

    Bude během jarních prázdnin fungovat školní družina.

  7. Ota Benc, 8.01.2016 12:21:41

    Dobrý den Petro a Petiku
    dovolím si reagovat na oba příspěvky současně.
    Anglický jazyk spolu s matematickou a čtenářskou gramotností patří mezi zásadní priorit naší školy. Jsem pevně přesvědčen, že metoda výuky podle profesora M. Hejného podporuje rozvoj všech potřebných matematických a intelektuálních dovedností, které moderní člověk 21. století potřebuje. Při vší úctě k rodičům, nemají dostatek erudice, aby mohli (třeba formou ankety) určovat způsob výuky matematiky. To je odpovědnost učitelů a vedení školy. Nicméně velice rád si s Vámi o úskalích i výhodách této metody osobně popovídám a představím různé materiály, které připravovali i naši učitelé. Zároveň si opravdu nemyslím, že právě výuka matematiky činí dětmi nešťastnými.
    V letošním školním roce při počtu 378 dětí v základní škole registrujeme celkem 23 dětí (6%) s různými formami zdravotního znevýhodnění ( vesměs se jedná o poruchy učení). Myslím si, že spíše vzniká dojem velkého nárůstu, protože se o této problematice více mluví a my se jí také více věnujeme (např. činnost školního psychologa).Ještě k využití prostředků sdružení. Během dneška, nejpozději pondělí 11. ledna odešleme pomocí Edookitu všem rodičům informaci příjmech a výdajích Sdružení za rok 2014 a 2015.
    Přeji všem krásný den a těším se na další diskuzi a výměnu názorů

    Ota Benc - ředitel školy

  8. Petra, 8.01.2016 12:12:11

    S dotazníkem o matematice by to byl super nápad!! Matematika se řeší neustále, o metodě bylo rozhodnuto, ale nikdo se nikoho na nic neptal.

  9. Petik, 8.01.2016 10:15:57

    Možná by nebylo od věci zaslat rodičům dotazník, zda mají zájem, aby se jejich dítě učilo matematiku dle profesora Hejného a výsledky zde zveřejnit.

  10. Petra, 6.01.2016 12:02:09

    Dobrý den,
    možná by bylo lepší se místo angličtiny zaměřit na matematiku. Na to, kolik dětí je schopno zvládnout matematiku profesora Hejného a kolik dětí je z této metody nešťastných. Kolik dětí musí navštěvovat pedagogické poradny? Možná se o tom dříve nemluvilo, ale myslím si, že těchto dětí nebylo tolik jako dnes. To stojí za zamyšlení!! A ještě jedna věc. Kde se prosím dá zjistit, jak jsou pro školu použity peníze ze sběru papíru? Děkuji

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51
  52. 52
  53. 53

Kalendář akcí ZŠ

  • 21.2.2024 Okresní kolo zeměpisné olympiády v Havlíčkově Brodě
  • 21.2.2024 Preventivní program se speciálním pedagogem - 5.B
  • 22.2.2024 Florbalový turnaj v Chotěboři pro 3.-5. třídy
  • 22.2.2024 Exkurze vlakového nádraží Havlíčkův Brod
  • 23.2.2024 Školní diskotéka
  • 26.2.2024 Králíček a kolovrat - 1.B
  • 27.2.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.B
  • 27.2.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.A
  • 29.2.2024 Návštěva městského úřadu
  • 4.3.2024 Setkání pedagogů v projektu Pomáháme školám k úspěchu - Luna u Ledče n. S.
  • 4.3.2024 Literární program - Poznej Haiku - 8.B
  • 4.3.2024 Králíček a kolovrat - 2.A
  • 5.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.B
  • 5.3.2024 Právo pro každý den - program s městskou policií - 8.A
  • 6.3.2024 Školní kolo recitační soutěže

Kalendář akcí MŠ

  • 22.2.2024 Návštěva MŠ Sobíňov
  • 23.2.2024 Projektový den s policií (tř. Koťátek a tř. Myšiček)

Rychlé kontakty

Základní škola a Mateřská škola Ždírec nad Doubravou,
Chrudimská 77
   582 63 Ždírec nad Doubravou
561 111 444, 561 111 499
skola@skola.zdirec.cz
http://skola.zdirec.cz

IČ: 70909709
DIČ: CZ70909709
ID datové schránky: rv8mjef
Zjistit více K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.