Dobrý den
myslím si, že vaše obavy jsou předčasné. Je pravdou , že metoda prof. Hejného připraví děti lépe na tu "vyšší" matematiku. Jsem přesvědčen, že i děti starší se mohou velice rychle adaptovat na prostředí a především postupy, které metoda prof. Hejného nabízí. V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností se s Vámi rád osobně setkám.
Děkuji a přeji pěkný den
Ota Benc
Dobrý den,
pročítala jsem Vaše diskuse ohledně vyuky matematiky Hejného metodou. Sama jsem příznivcem této metody, ale bohužel děti na naší škole na prvním stupni se touto metodou nevyučují. Nebudou mít tyto děti pak při přestupu na druhý stupeň Vaší školy problém s odlišnou vyukou. Mám prvňáka. Přemýšlím jestli zavčes nepřestoupit.
Dobrý den Moniko
děkujeme za pochvalu. Budu ji též předáváat panu Ing. Jiřímu Pavlíčkovi, který spoečné nápady realizoval. Připadné připomínky ke vzhledu a funkčnosti webu s radostí přivítáme.
Dobrý den všem
Opravdu by bylo ideální, aby děti měly stále svou učitelku? V současnosti se doporučuje vytváření věkove různorodých skupin a navic přijímáme děti jiz od dvou let. Máme šest tříd a ke splnění požadavků vznešených pani Jajou bychom potřebovali minimálně 12 učitelek, které by ovšem nemohly byt nemocne, vybirat dovolenou atd. My máme k dispozici deset učitelek. Je tedy jasné,eže ideální podmínky (otázkou je zda jsou opravdu ideální) splnit nemůžeme. Určite můžeme a chceme řešit vsechny připomínky a náměty rodičů. Vetsinou to nejde pomocí této diskuze a je nejlépe se sejit a všechno v klidu probrat. Potřebujete- li i v tento letni čas nějaké záležitosti probrat, neváhejte a zavolejte mi kdykoliv na tel. Číslo 774 115 270.
Těším se na viděnou a přeji všem krásné letni dny.
Ota Benc
S tím bych Jajo nesouhlasila, např. syn, který nyní ukončil první třídu měl tři paní učitelky - třídní + dvě další. Bylo to tak o září do června a pro všechny naprosto normální - na různé předměty, různé učitelky. Nechte dítě ať si na změny zvyká hned odmala, život je jen o změnách. Položte si otázku, zda střídání učitelek vadí více Vašemu dítěti nebo spíše Vám.
Dobrý den,
nechápu proč by děti měli mít ve školce každý rok stejnou učitelku, je snad potřeba aby si děti zvykali na jiné učitelky než na tu jednu, ´pak kdyby pani učitelka onemocněla nebo měla dovolenou tak jak by to asi dělali.
protože paní Jiřina Novotná není s dětmi ve třídě každý den...a děti na ní nejsou zvyklé...stačí situaci v MŠ řešit a né se setkávat...všude to tak je že když nastoupí děti do školky tak mají stejného učitele-ku do odchodu z MŠ ...zde v MŠ A ZŠ jsou neustálé nové změny....vždy to bude pro a proti,že...
Hana Pospíchalová, 2.09.2014 16:49:40
Dobrý den, je možné umístit k pedagogickému sboru fotografie učitelů? Děkuji
Ota Benc, 27.08.2014 14:38:27
Dobrý den
myslím si, že vaše obavy jsou předčasné. Je pravdou , že metoda prof. Hejného připraví děti lépe na tu "vyšší" matematiku. Jsem přesvědčen, že i děti starší se mohou velice rychle adaptovat na prostředí a především postupy, které metoda prof. Hejného nabízí. V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností se s Vámi rád osobně setkám.
Děkuji a přeji pěkný den
Ota Benc
m, 27.08.2014 10:03:43
Dobrý den,
pročítala jsem Vaše diskuse ohledně vyuky matematiky Hejného metodou. Sama jsem příznivcem této metody, ale bohužel děti na naší škole na prvním stupni se touto metodou nevyučují. Nebudou mít tyto děti pak při přestupu na druhý stupeň Vaší školy problém s odlišnou vyukou. Mám prvňáka. Přemýšlím jestli zavčes nepřestoupit.
benc, 18.08.2014 15:41:53
Dobrý den Moniko
děkujeme za pochvalu. Budu ji též předáváat panu Ing. Jiřímu Pavlíčkovi, který spoečné nápady realizoval. Připadné připomínky ke vzhledu a funkčnosti webu s radostí přivítáme.
Ota Benc
Monika, 18.08.2014 13:41:18
Příjemná změna vzhledu webových stránek. Pěkné.
Ota Benc, 10.07.2014 19:02:21
Dobrý den všem
Opravdu by bylo ideální, aby děti měly stále svou učitelku? V současnosti se doporučuje vytváření věkove různorodých skupin a navic přijímáme děti jiz od dvou let. Máme šest tříd a ke splnění požadavků vznešených pani Jajou bychom potřebovali minimálně 12 učitelek, které by ovšem nemohly byt nemocne, vybirat dovolenou atd. My máme k dispozici deset učitelek. Je tedy jasné,eže ideální podmínky (otázkou je zda jsou opravdu ideální) splnit nemůžeme. Určite můžeme a chceme řešit vsechny připomínky a náměty rodičů. Vetsinou to nejde pomocí této diskuze a je nejlépe se sejit a všechno v klidu probrat. Potřebujete- li i v tento letni čas nějaké záležitosti probrat, neváhejte a zavolejte mi kdykoliv na tel. Číslo 774 115 270.
Těším se na viděnou a přeji všem krásné letni dny.
Ota Benc
Lucka, 9.07.2014 12:50:11
S tím bych Jajo nesouhlasila, např. syn, který nyní ukončil první třídu měl tři paní učitelky - třídní + dvě další. Bylo to tak o září do června a pro všechny naprosto normální - na různé předměty, různé učitelky. Nechte dítě ať si na změny zvyká hned odmala, život je jen o změnách. Položte si otázku, zda střídání učitelek vadí více Vašemu dítěti nebo spíše Vám.
Jaja, 9.07.2014 12:37:27
ve třídě mají učitelky DVĚ a ty se střídají....ve škole mají děti na prvním stupni taky jednoho učitele....
Petra, 9.07.2014 08:05:42
Dobrý den,
nechápu proč by děti měli mít ve školce každý rok stejnou učitelku, je snad potřeba aby si děti zvykali na jiné učitelky než na tu jednu, ´pak kdyby pani učitelka onemocněla nebo měla dovolenou tak jak by to asi dělali.
Jája, 4.07.2014 19:24:30
protože paní Jiřina Novotná není s dětmi ve třídě každý den...a děti na ní nejsou zvyklé...stačí situaci v MŠ řešit a né se setkávat...všude to tak je že když nastoupí děti do školky tak mají stejného učitele-ku do odchodu z MŠ ...zde v MŠ A ZŠ jsou neustálé nové změny....vždy to bude pro a proti,že...