.. chtěla jsem dodat, samozřejmně záleží i na našem přístupu a vzoru - pokud například rodiče budou kritizovat, shazovat učitele nebo někoho jiného před dětmi, tak se pak není se čemu divit, že děti nemají reskept a úctu... - ale to jen příklad...
Paní Marie, Váš příspěvek zde je velmi povzbuzující a hlavně poukazuje na to podstatné, co v dnešní době se tolik nedoceňuje a to sociální přístup dítěte k vrstevníkům a k dospělým, ať už je to respekt, úcta, slušné chování... V mnohém se máme co učit, mnohdy právě od dětí.
Vážení diskutující i sledující
omlouvám se za pozdní vyjádření k posledním diskuzním příspěvkům týkajících se teplotního "komfortu" v budově školy. Již v úterý, hned po reakci Míši, jsem vytvořil příspěvek, ale patrně jsem ho nepotvrdil a tudíž nezveřejnil.
Tedy ve zkratce. V pondělí 24.9. při prvním ostrém topení sezony, došlo k výpadku automatizovaného řízení vytápění a chybu se částečně podařilo vyřešit až kolem sedmé hodiny.Proto bylo v některých místnostech opravdu chladno, např. ve třídě 2. B to bylo nejhorší. Asi za hodinu se podařilo zvýšit teplotu na 20 stupňů celsia, což je hodnota odpovídající normě i běžnému teplotnímu standardu ve třídě. S trochou teplého čaje a při pohybových aktivitách dětí se podařilo vše bez úhony přežít. Bohužel situaci neulehčilo i nebývale chladné počasí. Ve třídách bylo slušně, ale ještě v úterý dopoledne bylo především na chodbách pavilonu 3 velmi chladno. Mezitím jsme se domluvili se stavební firmou na zakrytí všech míst, kde vnikal do pavilonu chladný vzduch. Ve středu bylo již vše v pořádku. Bohužel vytápění není po náročné letní rekonstrukci zcela v kondici a příští týden se bude dolaďovat systém automatické regulace.
Zatím tedy se tedy topení ovládá manuálně a bohužel je to někdy i za cenu topení "pánubohu do oken". Důkladně budeme sledovat i místa napojení nových konstrukcí, abychom co nejvíce zamezili tepelným ztrátám a topení poběží tak, aby byl zajištěn dostatečný teplotní komfort a neopakovala se situace ze začátku tohoto týdne. Předpokládáme, že do konce října dojde ke kompletnímu opláštění obou pavilonů a budeme připraveni na zimu. Je zřejmé, že bude čas od čas k narušení běžného fungování školy - hluk, úniky tepla, nefungující učebny atd. prosím všechny o trpělivost a pochopení. Věřím, že výsledek bude stát za to.
Dobrý den,
ta zima je opravdu hodně nepříjemná. To nemluvě o převlékání na tělocvik.
Prosím Vás, jak dlouho bude dostavba trvat, nebo alespoň ta část, která se týká
"tepla / zimy" v budově školy? Co třeba zahájit dříve topnou sezónu, nebo pořídit
do inkriminovaných tříd přímotopy. Je mě jasné, že to bude neekonomické. Je to
takové to topení "pánu Bohu do oken". Ale jde zde o děti a neméně i o učitele
a ostatní personál.
Dobrý den,
Míšo, nejste asi jediná. Syn v 6.třídě také naříká na zimu. Musím říct, že zrovna jemu zima nebývá, naopak, je horkokrevný. Teď nosí v termosce čaj a na sebe dvě mikiny.
Dobrý večer,nejsem žádný prudič,ale tentokrát musím.Rodičové druháčků,jak se Vaše děti perou se zimou ve třídě,která je 14-15 stupňů?My už jsme nastydlí.Nevím,zda trocha teplého čaje je řešením.Copak byste je nemohli umístit do jiných "provizorních" prostor.Co třeba taková hyg.norma,která je 22 stupňů!!Třeba jsem jediná,komu se to nelíbí,ale těch dětí mi je hodně líto,všech,ne jenom těch našich.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je možné přinést ještě nějaký sběr papíru dnes odpoledne a pokud ano, tak do kolika hodin nejpozději.
Předem děkuji za odpověď.
Roman, 23.10.2018 22:37:40
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat, kdy bude další kulatý stůl a zda z minulého je nějaký výstup- zápis.
Děkuji Roman
benc, 23.10.2018 13:06:39
Dobrý den
výsledky dotazníkového šetření jsou zveřejněny na webu školy, odkaz poradenské pracoviště.
Konkrétně - https://skola.zdirec.cz/skolni-poradenske-pracoviste/mapa-skoly-2018
Přeji krásný den
Ota Benc
Maminka, 23.10.2018 10:41:37
Dobrý den, na jaře tohoto roku probíhalo - Dotazníkové šetření Mapa školy 2018. Jsou nebo budou zveřejněny výsledky? Děkuji za odpověď.
Lenka, 17.10.2018 10:34:32
.. chtěla jsem dodat, samozřejmně záleží i na našem přístupu a vzoru - pokud například rodiče budou kritizovat, shazovat učitele nebo někoho jiného před dětmi, tak se pak není se čemu divit, že děti nemají reskept a úctu... - ale to jen příklad...
Lenka, 17.10.2018 10:31:04
Paní Marie, Váš příspěvek zde je velmi povzbuzující a hlavně poukazuje na to podstatné, co v dnešní době se tolik nedoceňuje a to sociální přístup dítěte k vrstevníkům a k dospělým, ať už je to respekt, úcta, slušné chování... V mnohém se máme co učit, mnohdy právě od dětí.
benc, 29.09.2018 20:00:10
Vážení diskutující i sledující
omlouvám se za pozdní vyjádření k posledním diskuzním příspěvkům týkajících se teplotního "komfortu" v budově školy. Již v úterý, hned po reakci Míši, jsem vytvořil příspěvek, ale patrně jsem ho nepotvrdil a tudíž nezveřejnil.
Tedy ve zkratce. V pondělí 24.9. při prvním ostrém topení sezony, došlo k výpadku automatizovaného řízení vytápění a chybu se částečně podařilo vyřešit až kolem sedmé hodiny.Proto bylo v některých místnostech opravdu chladno, např. ve třídě 2. B to bylo nejhorší. Asi za hodinu se podařilo zvýšit teplotu na 20 stupňů celsia, což je hodnota odpovídající normě i běžnému teplotnímu standardu ve třídě. S trochou teplého čaje a při pohybových aktivitách dětí se podařilo vše bez úhony přežít. Bohužel situaci neulehčilo i nebývale chladné počasí. Ve třídách bylo slušně, ale ještě v úterý dopoledne bylo především na chodbách pavilonu 3 velmi chladno. Mezitím jsme se domluvili se stavební firmou na zakrytí všech míst, kde vnikal do pavilonu chladný vzduch. Ve středu bylo již vše v pořádku. Bohužel vytápění není po náročné letní rekonstrukci zcela v kondici a příští týden se bude dolaďovat systém automatické regulace.
Zatím tedy se tedy topení ovládá manuálně a bohužel je to někdy i za cenu topení "pánubohu do oken". Důkladně budeme sledovat i místa napojení nových konstrukcí, abychom co nejvíce zamezili tepelným ztrátám a topení poběží tak, aby byl zajištěn dostatečný teplotní komfort a neopakovala se situace ze začátku tohoto týdne. Předpokládáme, že do konce října dojde ke kompletnímu opláštění obou pavilonů a budeme připraveni na zimu. Je zřejmé, že bude čas od čas k narušení běžného fungování školy - hluk, úniky tepla, nefungující učebny atd. prosím všechny o trpělivost a pochopení. Věřím, že výsledek bude stát za to.
Ota Benc, ředitel
Jana, 28.09.2018 17:50:46
Dobrý den,
ta zima je opravdu hodně nepříjemná. To nemluvě o převlékání na tělocvik.
Prosím Vás, jak dlouho bude dostavba trvat, nebo alespoň ta část, která se týká
"tepla / zimy" v budově školy? Co třeba zahájit dříve topnou sezónu, nebo pořídit
do inkriminovaných tříd přímotopy. Je mě jasné, že to bude neekonomické. Je to
takové to topení "pánu Bohu do oken". Ale jde zde o děti a neméně i o učitele
a ostatní personál.
Petra, 27.09.2018 10:25:25
Dobrý den,
Míšo, nejste asi jediná. Syn v 6.třídě také naříká na zimu. Musím říct, že zrovna jemu zima nebývá, naopak, je horkokrevný. Teď nosí v termosce čaj a na sebe dvě mikiny.
Míša, 25.09.2018 20:56:23
Dobrý večer,nejsem žádný prudič,ale tentokrát musím.Rodičové druháčků,jak se Vaše děti perou se zimou ve třídě,která je 14-15 stupňů?My už jsme nastydlí.Nevím,zda trocha teplého čaje je řešením.Copak byste je nemohli umístit do jiných "provizorních" prostor.Co třeba taková hyg.norma,která je 22 stupňů!!Třeba jsem jediná,komu se to nelíbí,ale těch dětí mi je hodně líto,všech,ne jenom těch našich.
Veronika, 6.06.2018 10:28:38
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je možné přinést ještě nějaký sběr papíru dnes odpoledne a pokud ano, tak do kolika hodin nejpozději.
Předem děkuji za odpověď.