Dobrý den, chtěla bych tímto velmi poděkovat pěveckému sboru Vaší školy a paní učitelce Hojné (i té druhé doprovázející na varhany) za překrásný zážitek ze sobotního vystoupení v kostele ve Studenci. Nechce se věřit, že takového výkonu je schopný školní sbor. Hodně sil a úspěchů, paní učitelky i vám zpěváčkům.
Dobrý den Jano
děkuji Vám za velmi zajímavý a konstruktivní názor. Probereme situaci ve školce a pokusíme se hledat nějaké řešení, jak navrhujete - asistentku učitelky v mateřské škole. Ještě k té různorodosti - nacházím zde jeden pozitivní prvek. Podle mého názoru je to možnost a příležitost pro děti navzájem kooperovat. Tedy pomáhat si, učit se od sebe, cítit jistou zopdověnost u těch starších a nopak u mladších vidět "vzor" přímo v dětském kolektivu. Jsem si vědom, že to není jednoduché zorganizovat, a že to neodpovídá zažitým představám o tom, jak má fungovat předškolní zařízení.
Věřím, že ve spolupráci s rodiči najdeme optimální řešení.
Ještě jednou děkuji a přeji krásný zářijový den
pročítala jsem si diskuze v rámci MŠ. Bylo řečeno, že dnes se doporučuje vytvářet věkově různorodé skupiny dětí. V pořádku, ale jak moc různorodé? Jak se má paní učitelka adekvátně věnovat dětem starším dvou let ( některé s plínkami a učící se na nočník ) a dětem 4-5 let v jedné třídě? Snad každý má představu o nárocích a potřebách různě starých dětí. Nebylo by k zamyšlení mladší děti sloučit do jedné třídy s dvěmi pí. učitelkami (případně jinou paní učitelkou třeba dotovanou ÚP)? Děti by měly svůj klid a pohodu. Určité věci by se jim mohly k jejich věku poupravit ( jako délka vycházek a odpočinku, druh zábavy atd.) Jsou to opravdu malé děti, tak proč jim to nezkusit zpříjemnit a pí. učitelkám umožnit s dětmi pracovat tak jak jejich věk vyžaduje...děkuji všem za názory a přeji Vám příjemný den.
Dobrý den Davide
k Vaší připomínce uvádím, že vyučuji matematiku v 7. ročníku a ujišťuji Vás, že jsem se v dosavadních hodinách nezabával učivem 8. a 9. ročníků. V ysstému Edookit najdete podrobný popis toho, co bylo v jednotlivých hodinách učivem. Dákle Vás odkazuji na školní vzdělávací program naší školy, odkaz: http://skola.zdirec.cz/media/files/svp-zszdirec-zari-2013-6-verze.pdf, Na straně 77 najdete přehled učiva a vazbu na požadované výstupy.
V rámci inf. systému Edookit připravíme ke každému předmětu přehled učiva a výstupů, aby nebylo nutné hledat vše v složitém dokumentu.
Přeji pěkný den
Dobrý den Evo
uvádím jen několik základních informací. Psycholožka Lenka se zatím spíše ve škole rozhlíží a postupně budem dávat dohromady podrobnější program činnosti. Školní psycholog by měl především spoluvytvářet bezpečné prostředí pro žáky, učitele i rodiče. Předpokládáme výraznou pomoc při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Určitě se společně zaměříme na preventivní opatření, která zabrání vzniku a šíření patologických jevů ve třídách či dětských skupinách. Díky dovednostem a schopnostem psychologa můžeme ve spolupráci s rodiči včas rozpoznat přicházející problémy a eliminovat jejich negativní působení na dětskou psychiku. Psycholog může samozřejmě provádět i klinická šetření. To vše samozřejmě jen se souhlasem rodičů. Psycholožka je ve škole zkrátka k dispozici pro všechny – děti, učitele i rodiče. Podrobné informace, včetně zákonných podmínek fungování školní psycholožky obdrží rodiče na třídních schůzkách dne 2. října a pomocí informačního systému Edookit.
Dobrý den, prý se byla dětem ve třídách představit školní psycholožka. Můžete, prosím, uvést nějaké informace ohledně jejího působení na škole? Děkuji.
Jarka, 28.09.2014 18:46:13
Dobrý den, chtěla bych tímto velmi poděkovat pěveckému sboru Vaší školy a paní učitelce Hojné (i té druhé doprovázející na varhany) za překrásný zážitek ze sobotního vystoupení v kostele ve Studenci. Nechce se věřit, že takového výkonu je schopný školní sbor. Hodně sil a úspěchů, paní učitelky i vám zpěváčkům.
Jana, 20.09.2014 06:50:06
Dobrý den. Logo je pěkné. A také děkuji za vše, co děláte pro školu. J.
Lucie Štefáčková, 19.09.2014 21:39:37
Dobrý den, to logo je úžasné. "Praští" do očí hned, jakmile se otevře stránka školy.
Ota Benc, 16.09.2014 13:25:55
Dobrý den Tomáši
gratuluji, zásah. Opravdu vtipná a trefná připomínka.
Mějte se krásně
Ota Benc
Tomáš, 16.09.2014 11:57:44
Dobrý den pane řediteli, webové stránky jsou hezké, jen si ale říkám... neměla by ta sova na obrázku mít místo evidentně papírové knihy TABLET? :-)
Ota Benc, 16.09.2014 08:09:22
Dobrý den Jano
děkuji Vám za velmi zajímavý a konstruktivní názor. Probereme situaci ve školce a pokusíme se hledat nějaké řešení, jak navrhujete - asistentku učitelky v mateřské škole. Ještě k té různorodosti - nacházím zde jeden pozitivní prvek. Podle mého názoru je to možnost a příležitost pro děti navzájem kooperovat. Tedy pomáhat si, učit se od sebe, cítit jistou zopdověnost u těch starších a nopak u mladších vidět "vzor" přímo v dětském kolektivu. Jsem si vědom, že to není jednoduché zorganizovat, a že to neodpovídá zažitým představám o tom, jak má fungovat předškolní zařízení.
Věřím, že ve spolupráci s rodiči najdeme optimální řešení.
Ještě jednou děkuji a přeji krásný zářijový den
Ota Benc
Jana, 15.09.2014 20:36:41
Dobrý den,
pročítala jsem si diskuze v rámci MŠ. Bylo řečeno, že dnes se doporučuje vytvářet věkově různorodé skupiny dětí. V pořádku, ale jak moc různorodé? Jak se má paní učitelka adekvátně věnovat dětem starším dvou let ( některé s plínkami a učící se na nočník ) a dětem 4-5 let v jedné třídě? Snad každý má představu o nárocích a potřebách různě starých dětí. Nebylo by k zamyšlení mladší děti sloučit do jedné třídy s dvěmi pí. učitelkami (případně jinou paní učitelkou třeba dotovanou ÚP)? Děti by měly svůj klid a pohodu. Určité věci by se jim mohly k jejich věku poupravit ( jako délka vycházek a odpočinku, druh zábavy atd.) Jsou to opravdu malé děti, tak proč jim to nezkusit zpříjemnit a pí. učitelkám umožnit s dětmi pracovat tak jak jejich věk vyžaduje...děkuji všem za názory a přeji Vám příjemný den.
benc, 15.09.2014 13:28:23
Dobrý den Davide
k Vaší připomínce uvádím, že vyučuji matematiku v 7. ročníku a ujišťuji Vás, že jsem se v dosavadních hodinách nezabával učivem 8. a 9. ročníků. V ysstému Edookit najdete podrobný popis toho, co bylo v jednotlivých hodinách učivem. Dákle Vás odkazuji na školní vzdělávací program naší školy, odkaz: http://skola.zdirec.cz/media/files/svp-zszdirec-zari-2013-6-verze.pdf, Na straně 77 najdete přehled učiva a vazbu na požadované výstupy.
V rámci inf. systému Edookit připravíme ke každému předmětu přehled učiva a výstupů, aby nebylo nutné hledat vše v složitém dokumentu.
Přeji pěkný den
Ota Benc
benc, 15.09.2014 13:13:23
Dobrý den Evo
uvádím jen několik základních informací. Psycholožka Lenka se zatím spíše ve škole rozhlíží a postupně budem dávat dohromady podrobnější program činnosti. Školní psycholog by měl především spoluvytvářet bezpečné prostředí pro žáky, učitele i rodiče. Předpokládáme výraznou pomoc při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Určitě se společně zaměříme na preventivní opatření, která zabrání vzniku a šíření patologických jevů ve třídách či dětských skupinách. Díky dovednostem a schopnostem psychologa můžeme ve spolupráci s rodiči včas rozpoznat přicházející problémy a eliminovat jejich negativní působení na dětskou psychiku. Psycholog může samozřejmě provádět i klinická šetření. To vše samozřejmě jen se souhlasem rodičů. Psycholožka je ve škole zkrátka k dispozici pro všechny – děti, učitele i rodiče. Podrobné informace, včetně zákonných podmínek fungování školní psycholožky obdrží rodiče na třídních schůzkách dne 2. října a pomocí informačního systému Edookit.
S pozdravem
Ota Benc
Eva, 15.09.2014 09:40:01
Dobrý den, prý se byla dětem ve třídách představit školní psycholožka. Můžete, prosím, uvést nějaké informace ohledně jejího působení na škole? Děkuji.