Diskuse

Komentáře (504)

  1. Ota Benc, 13.01.2020 07:53:08

    Dobrý den Honzo
    jídlo skutečně nabírají kuchařky a každý dostane na talíř tolik, kolik si řekne. Tak zní jasná domluva s kuchařkami u výdeje, raději méně a každý si může přidat dle potřeby. Myslím si, že to dobře funguje už nyní.
    Tak doufám, že vše bude probíhat v poklidu. Možná jen upozorním, že kampaň zaměřená na zbytky a odpovědnost při zacházení s jídlem už probíhá delší dobu a děti si podle mého názoru dobře uvědomují, že je to důležitá záležitost.
    Přeji krásný den

    Ota Benc

  2. Honza, 10.01.2020 16:19:35

    Dobrý den
    Mám dotaz....
    Chtěl bych se zeptat jak chcete udělat to, že si každý nebere tolik jídla kolik sní, když jídlo nabírají kuchařky? Kuchařky se ani dítěte neptají, jak velkou chce porci

  3. Ota Benc, 18.12.2019 11:17:46

    Dobrý den Pavle
    způsob užívání mobilních telefonů a dalších přenosných zařízení je uveden v článku V. Pravidla pro užívání smart telefonů a dalších přenosných zařízení ve škole školního řádu Základní školy, který najdete na webu školy ( hlavní menu Základní škola, odkaz Dokumenty). K používání telefonů o přestávkách, mimo vyučování a dalších činnostech stanovuje třídní učitel/ka po projednání se žáky třídní pravidla.
    Pokud má Vaše dcera nebo vy výhrady k pravidlům třídy je třeba se obrátit na třídního učitele/lku.
    Rozhodně nezakazujeme nosit mobily do školy. Ve výše uvedeném Školním řádu se o tom můžete přesvědčit.
    Děkuji za pochopení

    Ota Benc

  4. Pavel, 17.12.2019 20:25:08

    NEPOCHOPIM!!!
    Nechápu pravidla užívání mobilních telefonů. Dcera si stěžovala na tyto stupidní pravidla. Máte právo zakazovat nosit mobilní telefony do školy? Přijde vám to účinné?
    Děkuji za odpověď

  5. Ota Benc, 26.11.2019 13:57:02

    Dobrý den Ivo
    Vaše upozornění jsem využil, abych se kolegy probral, že je zásadní dávat poznatky do souvislostí a praktických aplikací. Zároveň je však třeba posoudit míru důležitosti vlastních sdělení. Věřím, že si to dobře uváží.

    Přeji krásný den

    Ota Benc, ředitel školy

  6. Iva, 21.11.2019 18:53:54

    Dobrý den, chtěla bych upozornit na vyučování jednoho z učitelů, který by se místo vybavování s dětmi, mohl začít věnovat učivu fyziky.Dcera si stěžovala na nedostatek známek a tudíž si nemůže opravit její průměr. Děkuji za odpověď.

  7. Ota Benc, 13.11.2019 18:29:26

    Dobrý den všem
    Petra a Monika diskutujícímu RODIČI již v mnohém odpověděly. Jen bych dodal, že již několik let se s rodiči setkáváme ve formátu dvou klasických třídních schůzek ročně, kde se řeší organizační záležitosti třídy a VŽDY přísně individuálně i záležitosti jednotlivých dětí. Další formou jsou tzv. Kulaté stoly o vzdělávání, kde se zabýváme vzděláváním v širších souvislostech a aktuálními tématy. Spoustu kontaktů mezi pedagogickými pracovníky a rodiči probíhá pomocí informačního sytému Edookit a osobně. Existují i jiné formy setkání pedagogických pracovníků s rodiči a případně se žáky a my se jim rozhodně nebráníme. Stačí, když se rodiče s ped. pracovníky domluví a není problém to zkusit. Vím, že v mnoha školách a především na prvním stupni se osvědčuje model triád - učitel, rodič a žák, ale existují i další způsoby vzájemného střetávání rodičů, dětí a pedagogických pracovníků.
    Naše škola je zapojena do programu RODIČE VÍTÁNI a to platí doslovně.
    Děkuji Petře a dalším za pozitivní hodnocení. Je to pro nás velké zadostiučinění a radost, protože se to nestává příliš často.

    Ota Benc, ředitel školy

  8. Petra, 13.11.2019 16:46:23

    Vážený Rodiči, děkuji za vyzvání. Ze schůzek mám pocity dobré, vždy se dozvím důležité organizační informace a určitě jde o efektivní přenos informací. Soukromí je vždy respektováno a žádné citlivé informace se nesdělují. Na rodičovské schůzky chodím 8 let. Děkuji všem učitelům za práci a trpělivost s dětmi a některými rodiči. Moc si Vás jako rodič vážím. Petra.

  9. Monika Pospíšilová, 13.11.2019 14:06:39

    Pane Rodič, za sebe jsem velice spokojená. Paní učitelka z 2.A si volá rodiče jednotlivě, je diskrétní, nemám s tím problém. Neměla jsem ani s modelem "rodiče do lavic", a i kdyby klasický model nikomu nevyhovoval, tak je asi něco špatně, nejsem proti němu. Paní učitelce ráda ušetřím hlasivky, ty totiž potřebuje na naše děti! Toto je maličké město, všichni se známe, proč si vytvářet anonymitu a hrát si na něco. Naopak jsem ráda, když mě někdo upozorní, že dcera nezdraví nebo vyvádí někde nějaké lotroviny, mám ještě šanci na nápravu. Pak se někde ztratí dítě, a najednou nikdo nic neviděl, nikdo nic neslyšel a všichni jen na svém písečku a hlavně, že se to netýká jich apod. Ten, kdo nemá co skrývat, nemusí se schovávat pod anonymem a být anonymní za každou cenu. GDPR je nový název, ale ochrana osobních údajů byla vždycky. Ale, že něčí dítě je šikanista nebo neuznává učitele jako autoritu, že to je kecka apod. není citlivý osobní údaj, aby zůstal za dveřmi ve složce přeci! Známky vidíte na Edookitu, o těch učitelé nechtějí mluvit, to je jednoznačné, samy snad jako rodič vidíte, v čem dítko plave a čemu je třeba se lépe věnovat s ním, aby bylo lepší. Jde o to jak se chová v kolektivu, jaké jsou pro děti programy do budoucna - výlety, prázdninový režim, diskutabilní témata atd. Na rodičovských schůzkách se řešili provozní věci třídy apod. Proto nechápu jaké citlivé údaje či informace máte na mysli. Podle mě je škoda, že učitelé dnes nemají takové pravomoci jako měli kdysi, rodiče jdou proti učitelům a není to dobře, z našich dětí děláme rozmazlené spratky, kteří nevědí, co je úcta ke staršímu nebo právě k učiteli. Dnes se bohužel za peníze dá koupit cokoliv a ztrpčit život komukoliv.

  10. Rodič, 11.11.2019 21:30:09

    Dobrý den. Vážený pane řediteli: Nebylo by lepší vést třídní schůzky jinak, než je klasický model - rodiče do lavic, učitel před tabulí a hlavní aktér, dítko, doma? Vážení rodiče: Jaké máte ze schůzek pocity? Jde o efektivní přenos informací (když funguje Edookit)? Je respektováno soukromí při sdělování citlivých informací? Děkuji za odpověď, nebo alespoň za zamyšlení se nad tímto tématem.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  51. 51

Kalendář akcí ZŠ

  • 30.5.2022 Školní kolo přírodovědné soutěže pro 3. - 6. třídy
  • 31.5.2022 Preventivní program 8.A
  • 1.6.2022 Olympiáda Podoubraví pro žáky 1. stupně
  • 2.6.2022 Olympiáda Podoubraví pro žáky 2. stupně
  • 3.6.2022 Exkurze přírodovědných kroužků do Krkonoš
  • 3.6.2022 Olympiáda Podoubraví pro žáky 2. stupně
  • 9.6.2022 Mimořádné setkání týmu projektu Pomáháme školám k úspěchu
  • 14.6.2022 Preventivní program Policie ČR pro žáky 3.A
  • 14.6.2022 Preventivní program Policie ČR pro žáky 3.B
  • 17.6.2022 Závody dračích lodí

Kalendář akcí MŠ

  • 3.6.2022 Fotografování tříd
  • 10.6.2022 1. lekce plavání
  • 14.6.2022 Loučení s předškoláčky

Rychlé kontakty

Základní škola a Mateřská škola Ždírec nad Doubravou,
Chrudimská 77
   582 63 Ždírec nad Doubravou
561 111 444, 561 111 499
skola@skola.zdirec.cz
http://skola.zdirec.cz

IČ: 70909709
DIČ: CZ70909709
ID datové schránky: rv8mjef
Zjistit více K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.