no MILA BABICKo...Nam staci ze vy jste ta co tomu rozumi..kazdy ma pravo napsat svuj nazor i na ucitelku..je VASE dite snad u pani uc?ale tak hlavni je ze to VASE dite je vychovane.
Dobrý den, nedá mi, abych nereagovala na tuto diskuzi, milá maminko Ivo, nevím, proč tedy zůstává Vaše děcko ve třídě s učitelkou, ke které nemáte důvěru, pořád se oháníte demokracií, a přitom vlastně urážíte, a totalitu jste možná zažila jako malé dítě, tak víte vlastně "houby", ale v té době byl vyučující PAN učitel, měl podporu rodičů, za to nyní pozoruji, že rodiče hájí své nevychované děti a odnese to samozřejmě učitel, který dnes nemá téměř žádné pravomoci, aby své žáky usměrnil. A když chybí podpora rodiny? Nevím, kolik je Vašemu dítěti let, ale umí snad psát , je tedy velký problém si úkol zapsat do notýsku? To opravdu budete řešit problémy svého dítěte přes počítač? Trochu se nad sebou zamyslete, a nechte učitelku pracovat podle svého nejlepšího svědomí a vědomí, není přece povinna Vás poslouchat...
Odpověď pana ředitele mě tedy neuspokojila. Stále nevím jak konkrétně je uplatňován princip demokracie, spolupráce a vstřícnosti k rodičům a žákům, když mají na věc jiný názor než vyučující. Utvrzuje mne to v tom, že učitelé mají VŽDYCKY pravdu, jak za totality. Děkuji, že na moje dítě působíte výchovně JINAK než si přeji já (zároveň víte co je pro moje dítě nejlepší).
Dobrý den, nedá mi to, abych se nezapojila do debaty o systému Edookit, nepopírám, je to bezvadná věc, ulehčí spoustu věcí. Ale nebudeme tady přece někoho lynčovat za to, že tam nepíše úkoly, není přece nejdůležitější, aby se děti vedly k samostatnosti? Tak si úkol zapíší do notýsku/ jinam. A doma je pak na jejich zodpovědnosti, zda si na úkol vzpomenou. A pokud ho nevypracují, nedostanou pětku zbytečně, ale je to "odměna" za jejich nepozornost. Což mi připadá spravedlivé.
Vážení diskutující
vyjádřím se souhrnně k příspěvkům, které se týkají užití informačního systému Edookit. Jedná se o velmi dobře propracovaný a robustní systém pokrývající téměř veškerou školní agendu. My doposud využíváme pouze některé funkce a postupně se učíme další. Jednou z našich vnitřních zásad bylo a je, že učitelé nejsou povinni využívat všechny funkce a dáváme možnost každému určité moduly používat způsobem, jaký mu vyhovuje. Tedy modul domácí úkol např. já osobně využívám "naplno" - přidávám tam kompletní zadání úkolu, komentáře, další podpůrné materiál, někdy kvízy atd. Je to způsob, který mi vyhovuje. Kolegyně Marie Pavlíčková v modulu domácí úkol poskytuje informaci o tom, že domácí úkol byl ve škole zadán a výchovně takto působí na žáky, aby dokázali samostatně pracovat a nespoléhali se na to, že jim rodiče někdy na večer připomenou, že mají nějakou povinnost.
Oba přístupy mají své výhody a nevýhody a při diskuzi okolo zadávání domácích úkolů jsme zjistili, že počty žáků, kteří úkoly nevypracují se zhruba rovnají.
Myslím si, že diskuze o tom, jak má konkrétní učitel postupovat při zadávání domácích úkolů, nepatří do této anonymní diskuze. Využijte prosím spíše ohromný komunikační potenciál Edookitu nebo ještě lépe osobní setkání s učiteli a prodiskutování záležitosti při třídních schůzkách.
S pozdravem
Ota Benc - ředitel školy
Dobrý den,
byla bych také ráda kdyby paní uč. Pavlíčková psala na Edookit, co mají děti za domácí úkol. Dohlédla bych na to, aby syn úkoly vypracoval a nedostal by zbytečně pětku za to, že na to zapomene.
Dobrý den. Máme bohužel ten samý problém jako Iva. Rádi by jsme se s dětmi připravovali a učili, ale o těch hodinách, úkolech, písemkách a požadavcích na nás nic nevíme. Děti nám nic neřeknou (což je náš problém), ale bohužel se ani nic nedozvíme z Edookitu. J.
Dobrý den,
zajímalo by mne jak konkrétně je uplatňován princip demokracie, spolupráce a vstřícnosti, který uvádíte na webu školy, když žáci pí. uč. Pavlíčkové si přejí aby úkoly zadávala na edookit, rodiče žáků to chtějí také, ale nemají možnost to ovlivnit. Rozhodnutí učitelky je zcela jiné a konkrétní úkoly tam zadávány nejsou. Ostatní učitelé je tam zadávají a zdá se, že nemají problém. Díky za vysvětlení
Dobrý den. Chtěla bych poděkovat za Edookit, komunikace mezi školou a rodiči se výrazně zlepšila, víme o všech úkolech, písemkách a událostech dopředu. Od našich dětí jsme se před Edokitem nedozvěděli témeř nic. Velice nám to pomáhá. P.
maminka, 30.10.2015 20:05:03
no MILA BABICKo...Nam staci ze vy jste ta co tomu rozumi..kazdy ma pravo napsat svuj nazor i na ucitelku..je VASE dite snad u pani uc?ale tak hlavni je ze to VASE dite je vychovane.
babička, 30.10.2015 09:09:02
Dobrý den, nedá mi, abych nereagovala na tuto diskuzi, milá maminko Ivo, nevím, proč tedy zůstává Vaše děcko ve třídě s učitelkou, ke které nemáte důvěru, pořád se oháníte demokracií, a přitom vlastně urážíte, a totalitu jste možná zažila jako malé dítě, tak víte vlastně "houby", ale v té době byl vyučující PAN učitel, měl podporu rodičů, za to nyní pozoruji, že rodiče hájí své nevychované děti a odnese to samozřejmě učitel, který dnes nemá téměř žádné pravomoci, aby své žáky usměrnil. A když chybí podpora rodiny? Nevím, kolik je Vašemu dítěti let, ale umí snad psát , je tedy velký problém si úkol zapsat do notýsku? To opravdu budete řešit problémy svého dítěte přes počítač? Trochu se nad sebou zamyslete, a nechte učitelku pracovat podle svého nejlepšího svědomí a vědomí, není přece povinna Vás poslouchat...
Iva, 29.10.2015 16:00:18
Odpověď pana ředitele mě tedy neuspokojila. Stále nevím jak konkrétně je uplatňován princip demokracie, spolupráce a vstřícnosti k rodičům a žákům, když mají na věc jiný názor než vyučující. Utvrzuje mne to v tom, že učitelé mají VŽDYCKY pravdu, jak za totality. Děkuji, že na moje dítě působíte výchovně JINAK než si přeji já (zároveň víte co je pro moje dítě nejlepší).
Lucie, 29.10.2015 13:25:11
Dobrý den, nedá mi to, abych se nezapojila do debaty o systému Edookit, nepopírám, je to bezvadná věc, ulehčí spoustu věcí. Ale nebudeme tady přece někoho lynčovat za to, že tam nepíše úkoly, není přece nejdůležitější, aby se děti vedly k samostatnosti? Tak si úkol zapíší do notýsku/ jinam. A doma je pak na jejich zodpovědnosti, zda si na úkol vzpomenou. A pokud ho nevypracují, nedostanou pětku zbytečně, ale je to "odměna" za jejich nepozornost. Což mi připadá spravedlivé.
benc, 29.10.2015 13:05:43
Vážení diskutující
vyjádřím se souhrnně k příspěvkům, které se týkají užití informačního systému Edookit. Jedná se o velmi dobře propracovaný a robustní systém pokrývající téměř veškerou školní agendu. My doposud využíváme pouze některé funkce a postupně se učíme další. Jednou z našich vnitřních zásad bylo a je, že učitelé nejsou povinni využívat všechny funkce a dáváme možnost každému určité moduly používat způsobem, jaký mu vyhovuje. Tedy modul domácí úkol např. já osobně využívám "naplno" - přidávám tam kompletní zadání úkolu, komentáře, další podpůrné materiál, někdy kvízy atd. Je to způsob, který mi vyhovuje. Kolegyně Marie Pavlíčková v modulu domácí úkol poskytuje informaci o tom, že domácí úkol byl ve škole zadán a výchovně takto působí na žáky, aby dokázali samostatně pracovat a nespoléhali se na to, že jim rodiče někdy na večer připomenou, že mají nějakou povinnost.
Oba přístupy mají své výhody a nevýhody a při diskuzi okolo zadávání domácích úkolů jsme zjistili, že počty žáků, kteří úkoly nevypracují se zhruba rovnají.
Myslím si, že diskuze o tom, jak má konkrétní učitel postupovat při zadávání domácích úkolů, nepatří do této anonymní diskuze. Využijte prosím spíše ohromný komunikační potenciál Edookitu nebo ještě lépe osobní setkání s učiteli a prodiskutování záležitosti při třídních schůzkách.
S pozdravem
Ota Benc - ředitel školy
Inka, 26.10.2015 11:01:48
Dobrý den,
byla bych také ráda kdyby paní uč. Pavlíčková psala na Edookit, co mají děti za domácí úkol. Dohlédla bych na to, aby syn úkoly vypracoval a nedostal by zbytečně pětku za to, že na to zapomene.
míša, 26.10.2015 08:48:46
Dobrý den, také bych byla ráda kdyby Edookit byl využíván i pani uč. Pavlíčkovou. Děkuji
Jan, 25.10.2015 10:13:51
Dobrý den. Máme bohužel ten samý problém jako Iva. Rádi by jsme se s dětmi připravovali a učili, ale o těch hodinách, úkolech, písemkách a požadavcích na nás nic nevíme. Děti nám nic neřeknou (což je náš problém), ale bohužel se ani nic nedozvíme z Edookitu. J.
Iva, 24.10.2015 20:17:13
Dobrý den,
zajímalo by mne jak konkrétně je uplatňován princip demokracie, spolupráce a vstřícnosti, který uvádíte na webu školy, když žáci pí. uč. Pavlíčkové si přejí aby úkoly zadávala na edookit, rodiče žáků to chtějí také, ale nemají možnost to ovlivnit. Rozhodnutí učitelky je zcela jiné a konkrétní úkoly tam zadávány nejsou. Ostatní učitelé je tam zadávají a zdá se, že nemají problém. Díky za vysvětlení
Petra, 24.10.2015 09:42:06
Dobrý den. Chtěla bych poděkovat za Edookit, komunikace mezi školou a rodiči se výrazně zlepšila, víme o všech úkolech, písemkách a událostech dopředu. Od našich dětí jsme se před Edokitem nedozvěděli témeř nic. Velice nám to pomáhá. P.